Achizitie publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta/intretinere si reparatii (cod CPV 50332000-1) pentru constructiile aferente celor 22 (douazecisidoua) de statii de monitorizare detinute de catre ANCOM.
Detaliu pentru invitatia numarul 324343
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324343/19.04.2012
Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta/intretinere si reparatii (cod CPV 50332000-1) pentru constructiile aferente celor 22 (douazecisidoua) de statii de monitorizare detinute de catre ANCOM.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845400, fax: +40 372845402, persoana de contact: Catalin CALOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Central al ANCOM din Bucuresti str. Delea Noua nr. 2, sector 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta/intretinere si reparatii (cod CPV 50332000-1) pentru constructiile aferente celor 22 (douazecisidoua) de statii de monitorizare detinute de catre ANCOM.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta/intretinere si reparatii (cod CPV 50332000-1) pentru constructiile aferente celor 22 (douazecisidoua) de statii de monitorizare detinute de catre ANCOM, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50332000-1 - Servicii de intretinere a infrastructurilor de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantumul garantiei de participare este de 3.000, 00 Lei;ii. Modul de constituire a garantiei de participare: cf. prev. art.86 alin.(1) si alin.(5) lit.b) din H.G. nr.925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237 sau b)instrument de garantare (scrisoare de garantie)sau c) numerar la casieria ANCOM din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, cod postal 030925;iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr.9 din Sectiunea 4: Formulare. In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr.9 la lit. a)?d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor; v. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art.33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prevederile art.36 alin.(1) lit.a) din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru instrument de garantare se va avea in vedere modelul din Anexa nr. 12 din Sectiunea 4: Formulare. Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat perioada de prestare a serviciilor prevazuta in contract;iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2 (lit. a), c) si d) din model).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Cornelia CIONCA, Director, DEA; Ovidiu Florin TABARA, sef DA; Codruta Gergeta MERAN, sef SAO, DA;Bogdan MARGINEANU, sef SJA, DA; Cristin Nicolae POPA, Director executiv, DEMC; Marian ANGHELUTA, sef serviciu SCM, DEMC; Cristian UNGUREANU, expert SCM, DEMC; Niculae Catalin CALOIU, expert SAO, DA.Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. i) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a realizat in ultimii 3 (trei) ani activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 180.000 Lei, fara TVA (pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE).In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., Se solicita prezentarea Declaratiei privind personalul de specialitate din care sa rezulte ca serviciile de mentenanta/intretinere si reparatii pentru constructiile aferente celor 22 (douazecisidoua) de statii de monitorizare detinute de catre ANCOM vor fi prestate de catre personal propriu sau al carui angajament de participare a fost obtinut, instruit in mod corespunzator si cu experienta in domeniul lucrarilor la inaltime., Se solicita prezentarea Declaratie privind dotarea tehnica din care sa rezulte ca dispune de toate echipamentele necesare, inclusiv cele referitoare la protectia persoanelor care lucreaza la inaltime, in vederea prestarii serviciilor de mentenanta/intretinere si reparatii pentru constructiile aferente celor 22 (douazecisidoua) de statii de monitorizare detinute de catre ANCOM., Se solicita prezentarea de Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin descarcarea fisierului electronic din SEAP sau gratuit de la sediul central al ANCOM
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 09:42