Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii pentru dezvoltarea si implementarea unui ?Sistem de management pentru infrastructura de comunicatii?, precum si instruirea utilizatorilor in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute


Detaliu pentru invitatia numarul 340743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 340743/07.12.2012
Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii pentru dezvoltarea si implementarea unui ?Sistem de management pentru infrastructura de comunicatii?, precum si instruirea utilizatorilor in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini, sistem prin care se va realiza, pentru municipiul Brasov, inventarul si localizarea geografica a retelelor publice de comunicatii electronice si elementele de infrastructura asociate acestora.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 732005261-4/ +40 372845341-99, fax: +40 372845402-599, Registratura, Etaj 2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Delea Noua, Nr.2, Sect.3, Buc., telefon: +40 732005261-4/ +40 372845341-99, fax: +40 372845402-599, persoane de contact: Mariana Gheata/Mariana Ursu Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii pentru dezvoltarea si implementarea unui ?Sistem de management pentru infrastructura de comunicatii?, precum si instruirea utilizatorilor in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini, sistem prin care se va realiza, pentru municipiul Brasov, inventarul si localizarea geografica a retelelor publice de comunicatii electronice si elementele de infrastructura asociate acestora.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica avand ca obiect prestarea de servicii pentru dezvoltarea si implementarea proiectului pilot ?Sistem Informatic de Management al Inventarului de Retele Publice de Comunicatii Electronice si al Infrastructurii Asociate? (?SI-MIRPIA?), inclusiv instruirea utilizatorilor, in conformitate cu cerintele solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini, prin care se va realiza, pentru municipiul Brasov, inventarul si localizarea geografica a retelelor publice de comunicatii electronice si elementele de infrastructura asociate acestora.
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantum: 4.180, 00 Lei. ii.Mod constituire: conf.prev.art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006 prin: a)virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativa a Mun.Buc., in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 sau b)instrument de garantare(scrisoare garantie). iii.Instrumentul de garantare (scrisoarea garantie) tb. constituit irevocabil in favoarea AC (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conf. cu formularul din Anexa nr.12 din Sectiunea 4: Formulare. In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in lb.romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in lb.romana de un traducator autorizat. Nota: Instrumentul de garantare prezentat tb. sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 12 din Sectiunea 4: Formulare la lit.a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct.vi. de mai jos. iv.Perioada valabilitate: cel putin 100(unasuta)zile de la data limita de primire a ofertelor. v.Dovada constituirii garantiei de participare tb.prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. vi.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf. prev. art.33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prev. art.36 alin.(1)lit.a)din H.G.nr.925/2006. vii. AC are dreptul de a retine din garantia de participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.(1) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006 este de 4.180, 00 Lei.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 14 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului verbal de receptie, in conditiile stipulate in contractul de servicii, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Eduard LOVIN, Director Executiv - Directia Executiva Reglementare; Florin Adrian DRAGOMIR, Sef Departament ? Departamentul Reglementare Tehnica/Directia Executiva Reglementare; Marian POPESCU- Expert, Serviciul Reglementari Comunicatii Electronice/Departamentul Reglementare Tehnica/Directia Executiva Reglementare;Traian Virgilius STANCIULESCU, Sef Departament- Departamentul IT; Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament - Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu - Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii; Mariana URSU, Expert - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. - pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus, in original/copie legalizata.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALE PE 3 (trei) ANI-Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani a ofertantului sa fie de cel putin 800.000, 00Lei.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.Se prezinta: in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind media cifrei de afaceri globala realizata in ultimii 3 (trei) ani, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. EXPERIENTA SIMILARACerinta: Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani servicii avand ca obiect dezvoltarea unei aplicatii ?Sistem de pozitionare geografic? si dezvoltarea unei aplicatii software integrate de management al infrastructurii si evenimentelor atasate unui client.Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea de certificate/documente, aferente unuia sau mai multor contracte, emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e, in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale., Modalitate de indeplinire: Se prezinta in original, Formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare -Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e in formular.NOTE: 1. Certificatele/documentele respective, trebuie prezentate inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. PERSONAL DE SPECIALITATECerinte: a. ? mentiuni generale: Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru cel putin 4 (patru) specialisti in prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei si ca persoanele nominalizate au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza.Pentru fiecare persoana nominalizata se va prezenta declaratie de disponibilitate, semnata de persoana respectiva, certificate care contin informatii referitoare la pregatirea profesionala, precum si, inscrisuri privind experienta din care sa rezulte indeplinirea cerintelor minime obligatorii mentionate mai jos, aferente pozitiei respective., Modalitate de indeplinire: Se prezinta in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind personalul de specialitate responsabil cu prestarea serviciilor in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare, insotita in mod obligatoriu certificate care contin informatii referitoare la pregatirea profesionala, precum si inscrisuri privind experienta din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare., NOTE: 1.Trebuie prezentati minim4(patru) specialisti conform cerintelor de mai jos.2. Certificatele si inscrisurile trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in limba romana sau insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).3.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. PERSONAL DE SPECIALITATEb.- cerinte minime obligatorii pentru personal: Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: 1. Responsabil / Manager de proiect? 1(una) persoana, trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Certificare profesionala de Manager de proiect;b) Participarea in calitate de Manager de proiect la cel putin 1(un) proiect de implementare a unuisistem similar, adica un proiect constand in prestarea de servicii programare software care sa fi avut o componenta de sistem de pozitionare geografic., Modalitate de indeplinire: Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de certificate (pentru pct. a) si inscrisuri (pentru pct. b)din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare., 2. Specialisti in sisteme de pozitionare geografice? minim 2(doua) persoane, fiecare persoana trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Experienta in realizarea a cel putin 1(un) sistem de pozitionare geografic care utilizeaza harti in format electronic;b) Certificare privind formarea profesionala in concepte pentru proiectare, configurare, optimizare si dezvoltare de aplicatii folosind o platforma de schimb a resurselor specifice geospatiale, sau echivalent., Modalitate de indeplinire: Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de certificate (pentru pct. b)si inscrisuri (pentru pct. a) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare., 3. Expert dezvoltare software ? minim 1(una) persoana, trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: - Participare in aceasta calitate in cel putin 1(un) proiectdezvoltat in tehnologia ofertata.Modalitate de indeplinire: Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintei mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare. A. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATIICerinta: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., B. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL SERVICIILOR ITCerinta: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al serviciilor IT in conformitate cu prevederile SR EN ISO 20000 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca are implementat un sistem de management al serviciilor IT in conformitate cu prevederile SR EN ISO 20000 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al serviciilor IT se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., C. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL SECURITATII INFORMATIEICerinta: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un Sistem de Management pentru Securitatea Informatieiin conformitate cu prevederile SR ISO/CEI 27001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca are implementat un un Sistem de Management pentru Securitatea Informatiei in conformitate cu prevederile SR ISO/CEI 27001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al securitatii informatiei se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara- P1 - punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul total al ofertei, fara TVA (in Lei)? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre preturile totale ale ofertelor (pretminim) se acorda 80 puncte;b) pentru alt pret total (pret(n)) decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P1(n)= (pretminim/pret(n))x80
Perioada de implementare a proiectului- Termen
20
Descriere: P2 - punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada totala de implementare a proiectului? ? ?Termen? se acorda astfel: A) pentru cel mai mic dintre termenele ofertate, Tminim se acorda punctajul maxim alocat = 20 puncte; B) pentru un termen mai mare (Tn) decat cel prevazut la lit. A) se acorda punctajul astfel: P2n=( Tminim/ Tn)x20; C) termenul ofertat trebuie sa acopere in mod obligatoriu termenul de care Prestatorul trebuie sa tina seama conform cerintelor din Caietul de sarcini, in caz contrar, oferta va fi declarata neconforma; D) pentru un termen ofertat egal cu 90 zile (termenul maxim prevazut in caietul de sarcini) se acorda 0 puncte; E) pentru un termen ofertat mai mare de 90 zile (termenul maxim prevazut in caietul de sarcini) oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in fisierele atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer