Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie a birourilor la sediul DRB precum si la sediile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman, Tulcea, Valcea si Dambovi


Detaliu pentru invitatia numarul 344650
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 344650/02.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie a birourilor la sediul DRB precum si la sediile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman, Tulcea, Valcea si Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lucian Blaga, nr.4, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 031072, telefon: +40 372845001, fax: +40 213233197, persoana de contact: Gabriela Sturzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ANCOM - Directia Regionala Bucuresti din str. Lucian Blaga, nr.4, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 031072
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie a birourilor la sediul DRB precum si la sediile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman, Tulcea, Valcea si Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013 este de 125000, 00 leila care se adauga TVA. Valoarea estimata incluzand eventualele suplimentari, conf. art. 6, alin. 3 din HG 925/2006 este de 187500.00 lei, la care se adauga TVA.Ofertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013Optiuni: Contr.va fi pana la 31.12.2013 cu posib.prelung.ulter.cu 4 luni conf.art.6, alin.3, din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 - 187, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantumul garantiei de partic.este de: 2500, 00lei.ii.Modul de constit.a gar.de partic.: conf preved art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prina) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trez Operativa a Mun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237, b) instrument de garantare (scrisoare de garantie)iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asig.si trebuie prezentat, in original, in conf cu form din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.iv. Perioada de valab.a gar.de partic.este cu cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.v. Cuantumul ce se va retine: in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.vi. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.vii. Dovada constituirii gar.de partic.trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.viii. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.ix. Gar.de partic.se restituie in conf.cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost emise pretentii asupra ei.x. Ptr o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuAnexa nr. 1din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Anexanr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Perosnae cu functii de decizie in cadrul autoritatii: Marius Catalin Marinescu ? PresedinteGabriel Dan Mocanu ? Director/Directia Regionala BucurestiAdrian Mihai Zamfir ? Sef Birou Administrare Retea Informationala/DRBDaniela Dobrescu -Sef Serviciu Economic si Administrativ/ DRBGeorgeta Constantin ? Sef Birou Financiar Contabilitate si Venituri/DRBElena Sorescu ? Consilier Juridic/DRBElena Marcu ? Sef Birou Administrativ/DRBPaula Liliana Cherbeleata ? Expert, Birou AdministrativGabriela Stefania Sturzu ? Expert, Oficiul Achizitii RegionaleMonica Nicoleta Stan -Expert, Birou AdministrativGeorgiana Chiru -Expert, Birou AdministrativCerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu Anexanr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Cerinta nr. 1: Documente edificatoare privind forma de inregistrare - Persoane fizice/juridice roamneOfertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea- ? informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertiiIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitatedocumentul de mai susin original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straineOfertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In situatia in care Comisia de evaluare a autoritatii contractante considera ca se impune confruntarea copiei cu originalul, ofertantul are obligatia de a prezenta originalul in termenul solicitat de aceasta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a4-a.Dotarea tehnica trebuie sa fie de minim: 17 aspiratoare profesionale; 4 carucioare multifunctionale dotate corespunzator; 2 utilaje de curatatgresia, conforme cu solicitarile din caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer