Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de proiectare in vederea realizarii lucrarilor de modificare a infrastructurii statiilor de monitorizare si detectie a directiei in scopul amplasarii unor echipamente.


Detaliu pentru invitatia numarul 346503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 346503/10.05.2013
Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de proiectare in vederea realizarii lucrarilor de modificare a infrastructurii statiilor de monitorizare si detectie a directiei in scopul amplasarii unor echipamente.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845341-5398/ +40 732005261-5263, fax: +40 372845599-5402, persoana de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, etaj 4, Departamentul Achizitii, Sector 3, Cod postal: 030925, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de proiectare in vederea realizarii lucrarilor de modificare a infrastructurii statiilor de monitorizare si detectie a directiei in scopul amplasarii unor echipamente.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare vor fi prestate in vederea realizarii lucrarilor de modificare a infrastructurii statiilor de monitorizare si detectie a directiei in scopul amplasarii unor echipamente pentru fiecare amplasament prevazut in Anexa nr. 1 la Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Serviciile de proiectare constau in: -realizarea expertizei tehnice pentru fiecare amplasament in parte;
- realizarea documentatiei in vederea obtinerii certificatului de urbanism pentru fiecare amplasament, inclusiv obtinerea in numele si pe seama ANCOM a certificatului de urbanism pentru fiecare amplasament in parte;
- realizarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii pentru fiecare amplasament in parte (inclusiv a devizului general) sau a documentatiei tehnice similare confom prevederilor legale;
- elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in certificatul de urbanism pentru fiecare amplasament in parte, inclusiv obtinerea avizelor si acordurilor in numele si pe seama ANCOM;
- elaborarea documentatiei tehnice (D.T.A.C. si D.T.O.E) pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, respectiv pentru autorizarea organizarii executarii lucrarilor pentru fiecare amplasament in parte si verificarea tehnica de calitate a acestora, inclusiv obtinerea in numele si pe seama ANCOM a autorizatiei de construire pentru fiecare amplasamnet in parte;
- elaborarea proiectului tehnic (P.Th.), a caietului de sarcini (C.S.) si a detaliilor de executie (D.E.) pentru lucrarile de constructii pentru fiecare amplasament in parte si verificarea tehnica de calitate a acestora.
II.1.6) CPV: 71325000-2 - Servicii de proiectare a fundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantumul garantiei: 8.000, 00 Lei.ii. Modul de constituire: cf art. 86 al(1)si(5) din H.G. nr.925/2006, adica prin: a) virament bancar in favoarea ANCOM, CIF: 14751237-pt. pers. jur/fiz romane - in Lei, in contul RO22TREZ7005005XXX000932 deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, sau -pt. pers. jur/fiz straine - in Euro, in contul nr. RO86RNCB0082044181470003 deschis la Banca Comerciala Romana ? Sucursala Unirii, b) instrument de garantare sau c) depunerea sumei la casieria ANCOM din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3.iii.Instr de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o soc bancara/soc de asigurari si trebuie prezentat, in orig, in cf cu form Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: Instr de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in Anexa nr. 8 la lit. a) ? d), in caz contrar ANCOM va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos.iv.Perioada de valab: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.v.Dovada constit trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi.In cazul in care dovada constituirii garant. de part. nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valab prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa cf prev art. 33 al(3) lit. b) coroborate cu prev art. 36 al(1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.vii.ANCOM are obligatia de a retine garant de part a contestatorului in cond art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul ce se va retine cf al(1) lit. a) din art. mentionat este de 4.020, 40 Lei.viii.Pentru o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 12 din Sectiunea 4: Formulare.iii) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marius Catalin MARINESCU - Presedinte ANCOM, Cristin Nicolae POPA - Director Executiv DEMC, Marian-Luiz-Mircea ANGHELUTA, Sef SCM, DEMC, Ovidiu Florin TABARA - Sef Departament, Departamentul Achizitii, Bogdan MARGINEANU - Sef Serviciu, Serviciul Juridic Achizitii, DA, Florica Mariana GHEATA - Sef Serviciu, Serviciul Investitii, DA, Paula STOIAN - Expert, Serviciul Investitii, DA, Mariana URSU, Expert, Serviciul Investitii, DA, Elena TURCATA, Expert, Serviciul Investitii DA, Ecaterina Simona HERVIEUX, Expert, Serviciul Investitii, DA, Veaceslav ZAPOROJANUConsilier juridic, SJA, DA, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRAREPentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. Experienta similaraSe solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 3 (trei) ani a prestat servicii de proiectare similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a caror valoare cumulata este de cel putin 400.000, 00 Lei, fara TVA., Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/ e in formular., Note: 1. Certificatele/documentele trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formularul de mai sus.3.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. Informatii privind subcontractantiiSe solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de servicii pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer