Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii avand ca obiect servicii de dirigintie de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 285695
Autoritate contractanta
COMUNA PERICEI
Cod de identificare fiscala: 4495018
Adresa: STRADA APEI, NR. 238, Pericei
Telefon: 0260-672701
Fax: 0260-672940
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de servicii avand ca obiect servicii de dirigintie de santier
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii avand ca obiect servicii de dirigintie de santier in cadrul proiectului FEADR, masura 322, intitulat ?Modernizare drumuri si strazi in Comuna Pericei, Reabilitare camin cultural sat Pericei, Reabilitare camin cultural sat Badacin, Infiintare centru after school in localitatea Pericei, Comuna Pericei, Judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.03.2011 14:34
Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: Str. Apei nr. 239 , Localitatea: Pericei , Cod postal: 4776 , judetul Salaj, Romania , Tel. +40 260 672 701 , Email: [email protected] , Fax: +40 260 672 940
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apei nr. 239 , Localitatea: Pericei , Cod postal: 4776 , judetul Salaj, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie locala)
Valoare estimata: 101, 778 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1; Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2; Certificat de cazier fiscal; Declaratia pe proprie raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Formularul nr. 3, bilanturi contabile ani (2007, 2008, 2009); Declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, Formularul nr. 4; Lista serviciilor similare prestate în ultimii 3 ani, Formularul nr. 5; informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate-Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7; declaratie referitoare la dotari, utilaje, echipamente, Formularul nr. 8; contractele care dovedesc experienta similara, proces-verbal, recomandari din partea beneficiarilor, Cerinte minime privind personalul candidatului pentru prestarea serviciilor: -inginer constructor, cel putin 2 persoane, - inginer instalatii sanitare-termice, cel putin 1 persoana, - inginer drumuri si poduri, cel putin 1 persoana.
Documentatia de atribuire se obtine de pe SEAP.Garantia de participare este în cuantum de 1500 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer