Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.100.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI DEZVOLTAREA COMUNEI NICULITEL, JUDETUL TULCEA?,


Detaliu pentru invitatia numarul 321715
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA NICULITEL (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NICULITEL TULCEA)
Numar invitatie: 321715/14.03.2012
Denumire contract: Contract de servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.100.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI DEZVOLTAREA COMUNEI NICULITEL, JUDETUL TULCEA?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICULITEL (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NICULITEL TULCEA)Cod fiscal: 4508762, Adresa: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Telefon: 0240542104, Fax: 0240542104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Romania, cod postal: 827165, telefon: +40 0240542104, fax: +40 0240542104, persoana de contact: MARIANA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Niculitel, str. Centrala, nr. 2, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.100.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI DEZVOLTAREA COMUNEI NICULITEL, JUDETUL TULCEA?,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop contractarea unui credit de catre Comuna NICULITEL, judetul Tulcea, care va avea ca finalitate asigurarea fluxului de numerar necesar implementarii investitiilor din cadrul proiectului integrat ?IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI DEZVOLTAREA COMUNEI NICULI?EL, JUDETUL TULCEA? care cuprinde actiunile: ? RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATIE EPURARE NICULITEL, JUDETUL TULCEA;? AMENAJAREA DRUMURILOR COMUNALE NICULITEL, JUDETUL TULCEA? AMENAJARE TEREN SPORT NICULITEL, JUDETUL TULCEAValoarea creditului este de 2.350.000 lei (douamilioanetreisutecincizecimiilei), conform Caietului de sarcini..
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 1.500 lei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie de minum 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelorIn cazul I.M.M.-urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), gar.de part. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire.In cazul asocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM.in cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prev.art. 278^1 din O.u.g.. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1000 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinteobligatorii: Declaratia privind eligibilitatea (Formular nr.1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formular nr.2)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.- Ofertantul trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr. 12.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.- Ofertantul trebuie sa completeze Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formular nr. 13. .(Persoanecu functie de decizie din cadrul institutiei : dl.Pascale Florin-primarul comunei Niculitel, Gheorghe Mariana, Ignat Paula, Popaene Maria, Iorga Gheorghe, Balea Tasica, Dinu Ionela ? membri/expert cooptat in comisia de evaluare)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 va fi prezentata si de contractanti sau terti sustinatori. Pentru persoane fizice/juridice romane: Cerinta obligatorie: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor? original, copie legalizatasau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa urmatoarele :1. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei? copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ;Pentru persoane fizice/juridice straine.Cerinte obligatorii: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatatorin original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitatxNesolicitat?Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 200.000 lei. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca media aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitatxNesolicitat?Cerinte obligatorii: Experienta similara: minim 1 contract finalizat sau in curs de derulare avand ca obiect acordarea unui credit similar celui ce face obiectul prezentei proceduri al carui costuri are cel putin o valoare de 100.000 lei, fara TVA.Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului(de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer