Achizitie publica - Contract de servicii de actualizare informatica si suport tehnic
Detaliu pentru invitatia numarul 344960
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344960/09.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii de actualizare informatica si suport tehnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIECod fiscal: 14838148, Adresa: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Bucuresti, Telefon: 0213127391, Fax: 0213127391
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi scanate si incarcare in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de actualizare informatica si suport tehnic
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de servicii de actualizare informatica si suport tehnic a produselor software instalate la sediul Directiei Nationale Anticoruptie, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 4370lei pt. LOT I, 1000lei pt. LOT II. Per. de val. a gar. de part. treb. sa acopere perioada de val. a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de val. a ofertei, per. de val. a gar. de part. va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de part. se const. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in docum. de atribuire.Pe gar. de part. se vor specifica denum. loturilor pentru care s-a constituit garantia de part.In cazul in care pers.jr. opteaza pentru constituirea garantiei de part. prin virament bancar suma se va vira in contul: RO85TREZ7005005XXX000186 deschis la A.T.C.P.M.B., sau se poate constitui si prin depunerea la casieria institutiei a unei sume in numerar.In cazul in care gar. de part. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Form. nr. 7.Dovada const. gar. de part. se va prezenta in lb. romana. Dovada constituirii garan. de particip. se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabil. pt. depunerea ofertelor si va fi prez. in origin. la sediul autor. contra. de catre toti op. ec. Restituirea gar. de part. se va face pe baza solicitarii transmise de op.ec. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de 2185lei pt.lot I. Pt. lotul II nu se vor face retineri.Pentru op. ec. incadrati cf. lg. in categ. IMM, garantia de part. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul min. impus. Pentru demonstrarea incadrarii in categ. intrepr. mici si mijlocii op. ec. au oblig. de a prezenta declaratia pe proprie raspundere, cf. anexei 1 din Lg. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul instrumentului de garantarede buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/ 2006cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Declaratia privind eligibilitatea: completarea Formularului 1Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.- Cazierul judiciar pentru administratorCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie completata conform Formularului 2. Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)ยน si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulCerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea Formularului 3Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Completarea Formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt: Nistor Calin - procuror sef, Alexandru Viorel - sef serviciu investitii, achizitii, administrativ, Sterea Corneliu ? sef birou IT , Ciobanu Victor Iulian - specialist, Radulescu Dragos Mihai ? specialist, Dociu Mariana - consilier superior, Oniceag Lidia - specialist, Rusev Daniela - consilier superior. Cerinta: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei;Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin: - 300.000 lei, fara TVA, pentru LOT I- 80.000lei, fara TVA, pentru LOT IIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificari profesionale pentru LOT I- Check Point Certified Security Administrator- Check Point Certified SecurityExpert- Check Point Certified Security Expert Plussau orice alte documente echivalente cuastfel de certificari, Lista principalelor prestari de servicii similareprestate in ultimii 3 ani Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 13:16