Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor pentru Proiectul ID53132


Detaliu pentru invitatia numarul 331187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 331187/05.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor pentru Proiectul ID53132
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 726384621, fax: +40 213178517, persoana de contact: Str. Maria Rosetti, nr 49A, etaj 1, sector 2, Bucuresti. IV.4.3). Oferta va fi prezentata intr-un colet inchis si sigilat, marcat ?A NU SE DESCHIDEDE INAINTE DE DATA de 20.07.2012, ora 15:00 conform Anuntului de participare nr. 46163? cu mentiunea ?Pentru achizitia de Servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor?, Pentru Proiectul ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania)?? ID 53132. Oferta va trebui sa fie prezentata intr-un exemplar ORIGINAL si 3 COPII, plus o varianta electronica (in format Word) pe CD ROM/DVD a propunerii financiare si tehnice. Ofertele vor fi depuse la sediul Autorita?ii Contractante din Str. Spiru Haret, nr. 12, Camera 4, Parter, Sector 1, Bucure?ti, in atentia d-lui Andrei Linu ? Manager Proiect (Persoana de contact: DoamnaIrina Iordache, Telefon: 0758 093 812). Program: luni ? joi :10.00 ? 14.00; vineri: 10.00 ? 12.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc in 20.07.2012, ora 15:00, la sediulMECTS din Str. Gen. Berthelot, nr. 28-30, Etaj 2, Sala ?edin?e, Sector 1, Bucure?ti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor pentru Proiectul ID53132
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de analiza a cerin?elor tehnologiei informa?iilor pentru proiectul ?Reteaua Autoritatilor Competente pentru Calificarile Profesionale din Romania (IMI PQ NET Romania? - Procedura aplicabila este ?Cerere de oferta?
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GPP = 10600 lei. Valab. 60 zile de la term. lim. de prim. a ofert. GPP se poate const: prin instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig., care se prez. in orig. - Form 11. Instr. de gar. treb. sa resp. prev. art. 86 din HG925, cu mod. si compl. ulter. prin viram. banc. in RO96TREZ7005005XXX000182, DTCPMB. OP cu viza bancii orig/copie, intr-un plic sig. ext. atasat ofertei. Este oblig. ca ofert. sa realiz. viram. banc. in timp util, luand in calcul dur. transf., a.i. la data/ora deschid. ofertelor AC sa poata confir. exist. sumei afer. GPP solic. prin DA in contul sau. OP emis in alta limba va fi ins. de trad. aut. si legal. in romana. AC are dreptul de ret. a GPP cf. prev. art. 87/HG925, cu mod. si compl. ult. GPP poate fi ret. de catre AC in cazul in care ofert. se va afla in una din sit.: isi retr. oferta in per. de valab. a acest.; oferta sa fiind stab. castig., nu const. GBE in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai mult de 15zile de la semn. contr.; oferta sa fiind stab. castig. , ref. sa semn. contr. de achiz. publ. in per. de valab. a ofertei. Ofert. i-a fost resp. contest. la CNSC?ofert. i se va retine, cfm. art. 278^1 /OUG34 cu mod. si compl. ult., o parte din GPP, resp. suma de 4310, 00 lei. Ofert. ce nu sunt ins. la ?ed. de desch. de dov. const. GPP asa cum afost sol. in prez. DA vor fi resp. ca inacc. GPP const. de ofert. a carui oferta a fost stab. ca fiind castig. se rest. in cel mult 3 zile lucr. de la data const. GBE. GPP const. de ofert. a caror oferta nu a fost stab. castig. se return. dupa semn. contr. cu ofert. castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp. per. de valab. a ofertei. In cazul IMM GPP va fi doar 50%. Ptr. IMM ofert. va prez. in mod oblig. decl. pe prop. rasp. a reprez. legal ai intrep. inter. privind incadr. in cat. IMM. Decl. pe prop. rasp. priv. incadr. in cat. IMM va fi compl. Cfm. Mod. prevazut in Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004 , cu mod. si compl. ult., si va fi prez. in orig
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA si se poateconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a contractului - Formular 12
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul 1, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul 2, in original.Cerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3)- original.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006(Formularul 4)-original.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1): se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG nr. 34/2006 Formularul 17, in original. Numele persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Andrei Bogdan Linu, Iulian Barsan, Irina Iordache, Ionela Mihaela Milutin, Liviu Ionut Popescu, Ondin Popescu, Bogdan Puscas, Mihai Paunica, Corvin Nedelcu, Teodora Chioncel.Cerinta nr. 6 Certificate fiscale: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Copie dupa Actul Constitutiv. Cerinte obligatorii: certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Copie dupa Actul Constitutiv (contractul de societate sau statutul societatii); copie legalizata sau ocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obliga?ia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2 Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice/fizice straine. Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. Cerinta obligatorie: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere, autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana (original).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Bilan?ul contabil pe ultimii 3 ani, vizat ?i inregistrat de organele competente, Cerinta nr. 2: Media cifrei deafaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor, servicii de natura si complexitate similara serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim 530.000 lei.Pentru dovedirea experien?ei similare se vor atasa in copie conforma cu originalul informatiile relevante ale contractului sau contractelelor (maxim 3) prin care se dovedeste experienta similara solicitata insotite de recomandare semnata de beneficiar., Cerinta nr. 3: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Cerinta nr. 4: Personal solicitat pentru indeplinirea contractuluia) Manager de proiect. Ofertantul va face dovada caca persoana propusa pentru aceasta pozitie indeplineste cerintele: Pregatire profesionala - Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti. Cunostinte in utilizarea unei metodologii de management de proiect recunoscute international (certificare PMI, PMP, PRINCE2 sau echivalent). Experienta profesionala generala Minim 5 ani in domeniul IT. Experienta profesionala specifica: Cunostinte specifice de managementul riscului in cadrul proiectelor IT. Participarea ca lider de proiect/coordonator de echipa la implementarea unui proiect de servicii in domeniul ITCertificare minima ? manager de proiectCertificare minima ? ITIL v3 Foundation (Information Technology InfrastructureLibrary) sau echivalent., b)Expert modelare procese de business si fluxuri de date ? minim 1 expert. Pregatire prof.: Studii sup. univ. absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiinte ingineresti. Experienta prof. generala: minim 5 ani de experienta prof. Experienta prof. specifica: Participarea la cel putin un proiect finalizat de consultanta IT, in calitate de expert modelere procese business/mapare flux de date/ proiectare procese. Experienta relevanta/dovedita in stabilirea cerintelor beneficiarilor si interpretarea acestor cerinte pentru a fi transpuse in functionalitati ale aplicatiilor informatice. Identificarea maparii functionalitatilor existente ale aplicatiilor pe cerintele beneficiarului. Folosirea unui soft specific de analiza si modelare ce utilizeaza standarde comun acceptate de bussiness process modelling.Certif. minima ? ITIL v3 Foundation (Information Technology Infrastructure Library) sau echiv.Certificare minima ? CGEIT (Certification in the Governance of Enterprise IT) sau echiv., c) Expert securitate- minim 1 expertPregatire profesionala: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electronica, automatica/matematica informatica/IT/ cibernetica. Experienta profesionala generalaminim 5 ani in domeniul IT. Experienta profesionala specifica. Experienta in: Administrare avansata pentru retele TCP/IP, LAN, WAN, WLAN, Radio; Utilizare avansata de Microsoft (Windows 200x Server, Active Directory, etc.); Experienta dovedita in proiectarea arhitecturii de securitate a cel putin unui sistem informatic nationalCertificare minima ? LDAP (Microsoft Active Directory) sau echivalent. Certificare minima ? pentru o solutie de tip firewall., d) Expert metodologii de dezvoltare - minim 1 expert. Pregatire prof: studii superioare univ. absolvite cu diploma de licenta in domeniile: electronica, automatica/matematica/informatica/ IT/cibernetica/economic. Experienta profesionala generala: minim 5 ani in domeniul IT/dezvoltare solutii IT. Exp. prof. specifica: participarea la cel putin un proiect IT, in calitate de arhitect software sau dezvoltator de solutii. Exp. relevanta si dovedita in: stabilirea cerintelor beneficiarilor si interpretarea acestor cerinte pentru a fi transpuse in functionalitati ale aplicatiilor informatice. Identificarea maparii functionalitatilor existente ale aplicatiilor pe cerintele beneficiarului. Elaborarea de documente de specificatii functionale, planuri de testare, arhitecturi de business, arhitecturi de sistem intr-un limbaj comun pentru beneficiar si echipa de dezvoltare.Certif. minima ? detinerea unei certific. care sa probeze competente de Arhitect software in cel putin o tehnologie de programare, e) Arhitect de sistem ? minim 1 expertPregatire prof.: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electronica/automatica/ matematica/informatica/IT/cibernetica.Experienta profesionala generala: minim 5 ani in domeniul IT. Experienta profesionala specificaexperienta dovedita prin participare ca arhitect sisteme informatice la cel putin un proiect finalizat de anvergura nationala cunostinte avansate de Microsoft (Windows 200x Server, Active Directory, etc.); Certificare minima ? certificare de administrare pentru minim 2 tipuri de sisteme de operare cu producatori diferiti; Certificare minima ? certificare in solutii de stocare de date in retea., f) Consultant ITIL? minim 1 expert. Pregatire profesionala. Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta. Experienta profesionala specifica. Experien?a in rela?ii cu clien?ii. Experien?a in aplicarea standardelor ITIL. Certificare minima ? certificare ITIL v3 nivel minim Intermediate;, g) Expert baze de date ? minim 1 expertPregatire profesionala. Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electronica, automatica/matematica informatica/IT/cibernetica Experienta profesionala generala: Minim3 ani in domeniul IT. Experienta profesionala specifica: folosirea avansata a limbajelor de programare SQL; Capacitatea de a scrie script-uri cu ajutorul limbajului SQL, Shell Script, Bach;Creeaza rapoarte cu ajutorul limbajului SQL ?i Shell Script. Certificare minima ? ITIL v3 Foundation (Information Technology InfrastructureLibrary) sau echivalent.Certificare minima ? SQL Expert., Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract indeplinite de acestia. Cerinta nr. 1: Confirmarea implementarii standardului ISO9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Criteriu: Valoare contract fara TVA. Algoritm de calcul : Factor de evaluare 1 - Pretul ofertei: pretului cel mai scazut dintre preturile ofertate i se va acorda maximul de puncte, respectiv 70; pentru alt pret punctajul se acorda astfel: P1 = Pmin. x 70/ Pn ), in care: Pmin este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic; Pn este pretul ofertei evaluate.
Propunerea tehnica
30
Descriere: Sunt definiti 2 factori pentru evaluarea evaluare tehnica: Factor de evaluare 2.Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor cu impact major, suplimentare fata de cele minimale, din caietul de sarcini, care pot afecta executia proiectului. P2 = NR x 15 / NR max, in care: NR este Numar de riscuri cu impact major, relevante, identificate iar NRmax este Numar maxim de riscuri cu impact major relevante identificate. Factor de evaluare 3.Scenarii de reducere/ eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de sarcini.P3 = NS x 15/ NR max. Punctajul final P al unui evaluator va fi punctajul obtinut prin insumarea punctajelor partiale. Punctajul final al ofertei va fi media aritmetica a punctajelor evaluatorilor din comisie.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer