Achizitie publica - Contract de servicii de asigurare auto CASCO pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 346903
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346903/17.05.2013
Denumire contract: Contract de servicii de asigurare auto CASCO pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta BotosaniCod fiscal: 7494238, Adresa: str. Marchian nr. 91, Botosani, Telefon: +40 231535522, Fax: +40 231535522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de asigurare auto CASCO pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de asigurare CASCO pentru un numar de44 de autosanitare, pentru o perioada de 6 luni. Suma de 70400 lei reprezinta valoarea estimata a contractului (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), suma de 86400 lei reprezinta valoarea estimata maxima a contractului prin achizitionarea de catre autoritatea contractanta de noi servicii care sunt similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, in conditiile art. 122, lit j) din O.U.G. nr. 34/2006.Optiuni: Achiz. de noi serv. in cond. art. 122, lit j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 400 - 86, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.408 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in format electronic in SEAP cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul constituirii garantiei prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in orginal la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Se va lua in calcul cursul comunicat de BNR. Se va constitui prin: - virament bancar in contul RO61TREZ1165032XXX007152 deschis la Trezoreria Municipiului Botosani - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Se va mentiona in instrumentul de garantare si posibilitatea retinerii sumei de 704 lei din garantia de participare (reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului) in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia pe fond de catre CNSC , conform art . 278 ยน din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA . Se poate constitui prin toate modalitatile prevazute art. 90 aliniatul 1-3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formular nr. 1, sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2, sectiunea Formulare).Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Dr.Mateciuc Liliana - Manager general; Dr. Murariu Mihai - Director medical; As. Lupascu Neculai - Asistent sef;Ec. Ungurianu Cristian - Director economic;Ing. Nechifor Radu - Director tehnic; Jr. Bisericanu Magda - Consilier juridic; Ec.Antonovici Adrian ? presedinde comisie de evaluare - Comp. Achizitii Publice; Ing. Mangher Maria ? membru comisie de evaluare; Ec. Hritcu Paul ? membru comisie de evaluare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3, sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4, sectiunea Formulare)Documente de confirmare obligatorii: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Solicitam ca datele inscrise in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor prin care ofertantul este autorizat sa efectueze tipul de asigurare solicitat, pentru anul 2013, conform art. 12 din Legea 32/2000, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificatul de inmatriculare in Registrul asiguratorilor, conform art. 5 din Legea 32/2000, cu modificarile si completarileulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 140.800 lei (2012, 2011, 2010).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani., Certificate/documente care confirma prestarea de servicii similare din partea a cel putin a unui client beneficiar., Asiguratorul va prezenta lista cu unitatile de service la nivel judetean de care dispune pentru prestarea serviciilor care constituie obiectul contractului.Unitatile de service vor fi autorizate RAR (conform Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare)pentru marcile de autosanitare din parcul auto al S.J.A Botosani enumerate in caietul de sarcini. Certificare pentru calitate ISO 9001 sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 08:06