Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de asigurare auto RCA si CASCO pentru anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 338926
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Judetean de Ambulanta Botosani
Numar invitatie: 338926/06.11.2012
Denumire contract: Contract de servicii de asigurare auto RCA si CASCO pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta BotosaniCod fiscal: 7494238, Adresa: str. Marchian nr. 91, Botosani, Telefon: 0231.535522, Fax: 0231.535522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de asigurare auto RCA si CASCO pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de asigurare RCA pentru un numar de 43 de autosanitare si CASCO pentru un numar de 41 de autosanitare, pentru o perioada de 12 luni. Suma de 182800 lei reprezinta valoarea estimata a contractului (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), suma de 200400 lei reprezinta valoarea estimata maxima a contractului prin achizitionarea de catre autoritatea contractanta de noi servicii care sunt similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, in conditiile art. 122, lit j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.656 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in format electronic in SEAP cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in orginal la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Se va constitui prin: - virament bancar in contul RO69TREZ1165041XXX000447 deschis la Trezoreria Municipiului Botosani- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Se va mentiona in instrumentul de garantare si posibilitatea retinerii sumei de 1.828 lei din garantia de participare (reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului) in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia ca nefondata de catre CNSC , conform art . 2781 din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA . Se poate constitui prin toate modalitatile prevazute art. 90 aliniatul 1-3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formular nr. 1, sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2, sectiunea Formulare).Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedurade atribuire: Manager general- Dr.Mateciuc Liliana;Director medical- Dr. Muraru Mihai; Asistent sef- Lupascu Neculai; Director economic- Ec. Ungurianu Cristian;Director tehnic- Ing. Nechifor Radu;Consilier juridic- Jr. Bisericanu Magda;Comp. Achizitii Publice- Ec.Antonovici Adrian. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte: Manager general- Dr.Mateciuc Liliana.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3, sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4, sectiunea Formulare)Documente de confirmare obligatorii: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 365.600 lei (2011, 2010, 2009).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., 2.Bilantul contabil la 31.12.2011. Se va face dovada inregistrarii si vizarii de catre organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor. Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 18:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer