Achizitie publica - Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? Full CASCO ? pentru mijloacele de interventie SMURD
Detaliu pentru invitatia numarul 339523
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339523/15.11.2012
Denumire contract: Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? Full CASCO ? pentru mijloacele de interventie SMURD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon: +40 215992283, fax: +40 215992282, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon: +40 215992283, fax: +40 215992282, Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? Full CASCO ? pentru mijloacele de interventie SMURD
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? Full CASCO ? pentru mijloacele de interventie SMURD
II.1.6) CPV: 66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 396.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.544 lei (1% din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Curs BNR 25.10.2012 = 4.5754 lei/1 euroGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formularulnr. 2 (vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 3 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), lit.c1) si lit.d) vor fi depuse si de tertul sustinator si de catre toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formularulnr. 11 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ministrul Sanatatii: Victor PontaManager: Prof.Dr. Radu Alexandru MacoveiDirector Medical: Dr. Louchi NicusorDirector Financiar-Contabil: Dr. Daniela BlinduDirector Ingrijiri: As. Cristina Elena PredaSef Birou Achizitii: Ec. Marina GontariuSef Departament UPU-SMURD: Dr. Oprita BogdanCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularulnr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr. 4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare ci obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.- Inscris (document) de autorizare valabil, emis de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in conformitate cu prevederile Legii 32/2000, care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile de asigurare care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire ( copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).-Inscris (document) emis in anul 2012 de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in conformitate cu prevederile Legii 32/2000, care sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu a avut in ultimii 2 ani nici o sanctiune din partea acesteia ( copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Suma totala a primelor de asigurare
Termen rezolvare dosar dauna
30
Descriere: Termen rezolvare dosar dauna
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 10:19