Achizitie publica - Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? CASCO- pentru mijloace de interventie ISU Bucure?ti
Detaliu pentru invitatia numarul 342177
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342177/30.01.2013
Denumire contract: Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? CASCO- pentru mijloace de interventie ISU Bucure?ti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov.Cod fiscal: 25093188, Adresa: Blvd. Regina Elisabeta, nr.44, sc. B, et. 3, ap. 32, sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.318.01.13, Fax: 021.318.01.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (pregatirea, promovarea ?i implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regiunii Bucure?ti - Ilfov)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? CASCO- pentru mijloace de interventie ISU Bucure?ti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor ? CASCO - pentru mijloacele de interven?ie ISU Bucure?ti pentru o perioada de 1 an
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.800, 00 lei ( 2% din valoarea totala estimata a contractului).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alte valute se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica de 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatea de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru virament este RO03VBBU2509BU0763822702 descchis la VOLKSBANK.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotitade dovada calitatii de IMM ( se va completa Formularul nr. 11 )In cazul unor eventuale contestatii cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din OUG nr. 34/2006: (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va re?ine contestatorului din garan?ia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.00 0 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depa?e?te 420.001 lei;(2) In masura in care instan?a competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contesta?iei, autoritatea contractanta are obliga?ia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronun?arii deciziei instan?ei de judecata.
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna execu?ie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 10 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea contractului .Garan?ia de buna execu?ie se constituie printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autorita?ii contractante .Contul pentru virament este RO03VBBU2509BU0763822702 deschis la VOLKSBANK.Garan?ia de buna execu?ie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Modul de restituire a garan?iei de buna execu?ie conform prevederilor legale ?i clauzelor contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Formular nr.2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Formular nr.4Persoane cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Director - Gheorghe COTEADirector Adjunct - Marian RUSU si Presedinte Comisie EvaluareMembru Comisie Evaluare ? Gheorghita DINCAMembru Comisie Evaluare - Adrian TUDOR5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Formular nr.56. Certificat de atestare fiscala ( original/copie legalizata/copie conform cu originalul ) eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale pe raza careia i?i are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obliga?iilor scadente fasa de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele;7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(original/copie legalizata/copie conform cu originalul)din care sa rezulte plata obliga?iilor scadente fa?a de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.2.Documente emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 440.000 lei.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantul va prezenta copii contracte/certificate constatatoare/recomandari emise de beneficiari din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei- art. 188, alin. 1 din OUG 34/2006.Ofertantul trebuie sa depuna documente din care sa rezulte ca are incheiate conven?ii cu cel pu?in o unitate de service autorizata, cu decontare directa, in jude?ul Ilfov ?i in Municipiul Bucure?ti, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul asigurarilor auto emis de organisme de certificare a sistemului de management al calitatii, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se pot prezenta orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai mic pre? a valorii cumulate a primei de asigurare CASCO pentru toate autospecialele pe un an se acorda punctaj maxim, respectiv 70 puncte;Calculul punctajului se realizeaza astfel: P1 = Oferta cea mai mica/Oferta societa?ii*70
Termen rezolvare dosar dauna
15
Descriere: Pentru termenul cel mai scurt de rezolvare a dosarului de dauna se acorda 15 puncte; Calculul punctajului se realizeaza astfel: P2 = Termenul cel mai scazut/Termenul societa?ii*15
Valoarea cumulata a despagubiriloracordate in mod gratuit
15
Descriere: Pentru cea mai mare valoare cumulata a despagubirilor se acorda punctaj maxim. Calculul punctajului se realizeaza astfel: P3 = Valoarea oferita de societate/ Valoarea cea mai mare*15. Punctajul maxim ce poate fi ob?inut de catre un ofertant este de 100 de puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 10:15