Achizitie publica - Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66514110-0 si 66515000-3)
Detaliu pentru invitatia numarul 321871
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321871/14.03.2012
Denumire contract: Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66514110-0 si 66515000-3)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845570, fax: +40 372845402, persoana de contact: Mirela BEJGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul central ANCOM: Str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Bucuresti, cod postal 030925
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66514110-0 si 66515000-3)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66514110-0 si 66515000-3), in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini ? Sectiunea a 2-a.La procedura de atribuire va participa in calitate de expert extern pentru aspecte de natura tehnica reprezentantul broker-ului de asigurare autorizat S.C. MARSH BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.R.L.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 067.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i. Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 adica: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativa aMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 10 din Sectiunea a 4-a: Formulare.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 10 din Sectiunea a 4-a: Formulare la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
i.5% din pretul total al contractului in Lei;ii.Modul de constituire: conf. prev. art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006. Se va avea in vedere modelul din Anexa nr.13 din Sectiunea a4-a: Formulare. Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat perioada de prestare a serv. de asigurare prevazuta in contract; iii.In cazul prelungirii contractului de serv. cu o per. de 4(patru) luni in conf. cu prev. pct. II.2.2.pct.ii), prestatorul-asigurator are obligatia de a prelungi valabilitatea garantiei de buna executie pana la data de 31.05.2013 si de a majora cuantumul acesteia (se va adauga suma reprezentand 5% din val. serv. pt. perioada suplimentara de pana la 30.04.2013);iv. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie, in conformitate cu prev. art. 92 alin. (1) din H.G. nr.925/2006, in termen de 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2 (lit. a), c) si d) din model).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Cornelia CIONCA, Director, DEA; Ovidiu Florin TABARA, sef DA; Bogdan MARGINEANU, sef SJA, DA-; Codruta Gergeta MERAN, sef SAO, DA; Virgil FLORI, Sef Serviciu, SA, DEA; Daniela MISTOI, Sef Birou, BLPPM, SA, DEA, Gabriel NECULA, Sef Birou, BGDT, SA, DEA, Mirela BEJGU, expert SAO, DA.Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. i) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30(treizeci) de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.ii) Ofertantul va prezenta documente edificatoare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberate de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), care sa ateste dreptul operatorului economic de a desfasura activitatile de asigurare solicitate care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, in conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supraveghere a asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a prestat in ultimii 3 (trei) ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 190.000 Lei (pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE).In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal privind sucursalele/punctele de lucru, din care sa rezulte ca ofertantul are cel putin o sucursala/punct de lucru in fiecare resedinta de judet si in mun. Bucuresti.Nota: Pentru judetul Ilfov, sucursalele/punctele de lucru vor fi luate in considerare si cele de pe raza Municipiului Bucuresti.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sucursalele/punctele de lucru se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul dispune de persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii in Municipiul Bucuresti si in fiecare resedinta de judet.Nota: Pentru judetul Ilfov, persoanele responsabile cu indeplinirea contractului de servicii vor fi luate in considerare si cele care isi desfasoara activitatea pe raza Municipiului Bucuresti.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal privind conventiile incheiate de ofertant cu unitatile de service autorizate din care sa rezulte ca are incheiate conventii cu cel putin o unitate de service autorizata, cu decontare directa, in fiecare resedinta de judet si in Municipiul Bucuresti.Nota: Pentru judetul Ilfov, unitatile de service autorizate vor fi luate in considerare si cele de pe raza Municipiului Bucuresti.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la conventiile incheiate de ofertant cu unitatile de service autorizate cu decontare directa se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul P(pret total) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile totale se acorda 100 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(pret total(n)) = (pret totalminim/pret total(n)) x 100
Punctajul tehnic
50
Descriere: Pct. tehnic se calc. luand in considerare algoritmul de calcul prezentat in Anexa 1 la Caietul de sarcini, pt fiecare linie de asig., astfel: SumaP(tehnic)/3 = media aritmetica a sumelor pct tehnice pentru fiecare dintre cele 3 linii de asigurare (Cladiri/constructii tehnice/bunuri, Echipamente electronice, Autovehicule). Pt. Linia de asig. ? Cladiri/constructii tehnice/bunuri, astfel: riscuri supl max 30 pct, fransiza max 30 pct, fransiza cutremur max 12 pct, fransiza terorism max 12 pct, facilitati max 16 pct. Pt linia de asig. echip. electr. astfel: clauze supl. max 20 pct, fransiza max 45 pct, fransiza cutremur max 10 pct, fransiza terorism max 10 pct, facilitati max 15 pct. Pt. linia de asig. CASCO, astfel: riscuri suplim. max 60 pct, facilitati max 30 pct, termen rezolvare dosar dauna max 10 pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcarea gratuita a fisierului din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 13:46