Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66515000-3 si 66514110-0)


Detaliu pentru invitatia numarul 344841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 344841/05.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66515000-3 si 66514110-0)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845570, fax: +40 372845402, persoana de contact: Mirela BEJGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul central al ANCOM, Bucuresti, str Delea Noua nr 2, sector 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66515000-3 si 66514110-0)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de asigurare pentru echipamente electronice, cladiri/constructii tehnice, bunuri si CASCO autovehicule (coduri CPV: 66515000-3 si 66514110-0), in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: interval cuprins intre 300.000, 00 si 486.011, 73Moneda: Lei.i) Valoarea minima prevazuta in intervalul de mai sus (300.000, 00 Lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea cumulata a posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos.ii) Autoritatea contractanta are dreptul ca, in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, sa achizitioneze servicii de asigurare similare noi de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri - valoarea estimata a acestor suplimentari este de 186.011, 73 Lei.La procedura de atribuire va participa in calitate de expert extern pentru aspecte de natura tehnica reprezentantul broker-ului de asigurare autorizat S.C. MARSH BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.R.L.
II.1.6) CPV: 66515000-3 - Servicii de asigurare de daune sau pierderi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 - 486, 011.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantumul gar de particip este de 5.000 Lei.ii.Modul de constit: conf prev art.86 alin.(1) din H.G.925/2006, adica: a) vir bancar in favoarea ANCOM, CIF: 14751237-pt. pers juridice/fizice rom - plati in Lei, cont RO22TREZ7005005XXX00000932, deschis la Trez Operativa a Mun. Buc, -pt. pers jur/fizice straine-plati in Euro, cont RO86RNCB0082 044181470003, deschis la BCR?Suc Unirii, sau b)instrument de garantare.iii. Instr de garantare tb constit irevocabil in fav ANCOM de o soc bancara ori de o soc de asig si tb prezentat, in orig, in conf cu formularul din Anexa 10 din Sect a 4-a: Formulare. In cazul in care instr de garantare nu este redactat in lb rom, acesta tb insotit de o copie tradusa in lb rom efectuata de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de gar prez tb sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 sit prev in Anexa nr.10 la lit.a)?d), in caz contrar AC va dispune mas prev la pct. vi de mai jos.iv. Per de valab a garantiei de participare: cel putin 100(unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constit garantiei de partic tb prez pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand per de valab prev mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf. prev. art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prev. art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. 925/2006.vii. AC are obligatia de a retine garantia de participare a contestatorului in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.(1) lit.a) din O.U.G. 34/2006 este de 3.000, 00 Lei.viii. Pentru o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de dep a ofertelor.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 13 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Cornelia CIONCA, Director, DEA; Ovidiu Florin TABARA, sef DA; Bogdan MARGINEANU, sef SJA, DA; Veaceslav ZAPOROJANU, Consilier juridic, SJA, DA, Codruta Gergeta MERAN, sef SAO, DA; Virgil FLORI, sef Serviciu, SA, DEA; Daniela MISTOI, Sef Birou, BLPPM, SA, DEA, Gabriel NECULA, Sef Birou, BGDT, SA, DEA, Mioara FLOREA, Expert, BLPPM, SA, DEA, Mirela BEJGU, expert SAO, DA, Gemma Luminita IOSIP, expert SAO, DA, Niculae Catalin CALOIU, expert SAO, DA, Magda DINU, expert SAO, DA, Magda DINU, expert SAO, DA, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. i) INREGISTRARE: - pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca ofertantul este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta ofertantul in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta ofertantul in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.ii) AUTORIZARE: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberate de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), care sa ateste dreptul ofertantului de a desfasura activitatile de asigurare solicitate care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, in conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supraveghere a asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: D. CONVENTII CU UNITATI SERVICE AUTORIZATECerinta: Se solicita prezentarea de informatii referitoare la conventiile incheiate de ofertant cu unitati de service autorizate din care sa rezulte ca are incheiate conventii cu cel putin o unitate de service autorizata, cu decontare directa, in fiecare resedinta de judet si in Mun. Bucuresti, cu indicarea datelor de contact ale unitatilor de service autorizate.Nota: Pentru judetul Ilfov, unitatile de service autorizate vor fi luate in considerare cele de pe raza Mun. Bucuresti.Modalitate de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind conventiile incheiate cu unitati de service autorizate cu decontare directa.NOTA: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., C. PERSONAL RESPONSABILCerinta: Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul responsabil cu indeplinirea contractului din care sa rezulte ca ofertantul dispune de persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii in Mun. Bucuresti si in fiecare resedinta de judet, cu indicarea datelor de contact ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.Nota: Pentru judetul Ilfov, persoanele responsabile cu indeplinirea contractului de servicii vor fi luate in considerare cele care isi desfasoara activitatea pe raza Mun. Bucuresti.Modalitate de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind persoanele responsabile cu indeplinirea contractului.NOTA: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. SUCURSALE/PUNCTE DE LUCRUCerinta: Se solicita prezentarea de informatii referitoare la sucursalele/punctele de lucru ale ofertantului din care trebuie sa rezulte ca ofertantul are cel putin o sucursala/punct de lucru in fiecare resedinta de judet si in mun. Bucuresti, cu indicarea adreselor si datelor de contact ale sucursalelor/punctelor de lucru.Nota: Pentru judetul Ilfov, sucursalele/punctele de lucru vor fi luate in considerare cele de pe raza Mun. Bucuresti.Modalitate de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind sucursalele/punctele de lucru.NOTA: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sucursalele/punctele de lucru se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., A. EXPERIENTA SIMILARACerinta: Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 3 (trei) ani a prestat servicii similare de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 300.000, 00 Lei.Modalitate de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani.NOTE: 1.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.2.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer