Achizitie publica - Contract de Servicii de Asigurari
Detaliu pentru invitatia numarul 338809
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338809/05.11.2012
Denumire contract: Contract de Servicii de Asigurari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: 0259423245, Fax: 0259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: Oradea, strada Atelierelor nr.12
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de Servicii de Asigurari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurari pentru parcul de vehicule al SC OTL SA, pe loturi, astfel: Lot 1: RCA tramvaie, lot 2: RCA autobuze, lot 3: RCA autoturisme, lot 4: RCA autospeciale, lot 5: Casco, lot 6: asigurari persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului pentru transport urban, lot 7: asigurari persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului pentru transport extern, lot 8: autoutilitare de ridicat masini.
II.1.6) CPV: 66514100-7 - Asigurare pentru transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 713.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1:273 RON, lot 2:969 RON, lot 3:242 RON, lot 4:278 RON, lot 5:1753 RON, lot 6:23 RON, lot 7:34 RON, lot 8:119 RON, constituita conform art.86 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004).Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Plata cu ordin de plata se face in contul RO05RNCB0032046498350001, BCR Oradea. Autoritatea are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in una din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, -in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute la art.278.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(conform art.90 din HG 925/2006).Nu se vor aplica prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 privind retinerile succesive(autoritatea contractanta nu accepta o astfel de modalitate). Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.2 ? in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nueste de natura sa distorsioneze concurenta. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 3.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 2.3.3.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 2.8.3.3. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 2.4. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ing. Csuzi Istvan ? Director Generaling. Pop Viorel Mircea ? Director Tehnicec. Purge Ioan ? Director Economicec. Fodre Gabriela ? Sef Birou AchizitiiBar Marius ? Biroul AchizitiiIle Ioan? Sef Depou Sectia 1 TramvaieMangra Ionel - Sef Coloana Sectia 2 AutobuzeKajtor Vasile - Sef Sectia 3 LiniiBot Florica - Biroul TehnicTeodorof Claudiu - Sef Birou AprovizionareLabancz Vasile - Sef Departament ComercialCrainic Razvan ? Consilier JuridicMembrii AGA SC OTL SA: Carp Gheorghe - consilier localNegrean Daniel - consilier localHossu Bogdan - consilier localCaciora Ciprian - consilier localSarkozi Zoltan - consilier localMembrii CA SC OTL SA: Badea Eleonora - SimonaBaranyi TundeNica Romeo - EmilianBudurean Cristian IoanTiplea DumitruVekony Eva-MariaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, subcontractorii declarati prin oferta vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. 1. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/autorizatia de functionare/altele echivalent. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.- Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.2. Documente doveditoare emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) din care sa rezulte ca ofertantul este abilitat sa presteze servicii de asigurare, dupa caz, RCA, Casco, asigurari persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului de transport, asigurari de bunuri in timpul transportului, pentru vehiculele SC OTL SA, pe teritoriul Romaniei, pentru anul 2013(autorizare CSA privind practicarea asigurarilor insotita de notificarea catre CSA privind intentia de a practica asigurari pentru perioada solicitata). In cazul in care ofertantul nu va face dovada solicitata, SC OTL SA isi rezerva dreptul de a verifica direct la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor veridicitatea si validitatea documentelor depuse in cadrul ofertei, iar daca acestea nu corespund, oferta va fi respinsa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala(minim 27000 RON pentru Lot 1;96500RON pentru Lot 2;24000 RON pentru Lot 3;27500 RON pentru Lot 4;175000 RON pentru Lot 5;2300 RON pentru Lot 6;3400 RON pentru Lot 7;11500 RON pentru Lot 8).Daca ea este exprimata intr-o alta moneda cursul de schimb este 2009:1Euro=4.2373RON, 2010:1 Euro= 4.2099 RON, 2011:1 Euro=4, 2379 RON.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoriaIMM.O asociere ai carei membrii individual sunt IMM se incadreaza in categoria IMM., Informatii privind sustinerea acordata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza prin dovedirea sustinerii de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei/persoanelor respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 (literele a, c1 si d) din OUG nr.34/2006 si nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006.Sustinatorul va prezenta fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara(una sau mai multe prestari similare cu o valoare cumulata de minim minim 13500 RON pentru Lot 1;48000 RON pentru Lot 2;12000 RON pentru Lot 3;13500 RON pentru Lot 4;87500 RON pentru Lot 5;1150 RON pentru Lot 6;1700 RON pentru Lot 7;5500 RON pentru Lot 8). Se solicita urmatoarele documente: -Fisa privind experienta similara, Formular 2.7, in original.-Certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, copie conforma cu originalul, sau-Recomandari privind prestarile similare efectuate, copie conforma cu originalul.Documentele prezentate trebuie sa contina referiri la volumul, tipul si valoarea serviciilor specificate in Formular 2.7.Daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare serviciile onorate in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar prestari de servicii predate in aceasta perioada.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP. Clarificarile se vor publica integral pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 14:22