Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de Servicii de Asigurari


Detaliu pentru invitatia numarul 355898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 355898/19.11.2013
Denumire contract: Contract de Servicii de Asigurari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: Bar Marius (Biroul Achizitii)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: Bar Marius (Biroul Achizitii)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de Servicii de Asigurari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurari pentru parcul de vehicule al SC OTL SA, pe loturi, astfel: Lot 1: RCA tramvaie, lot 2: RCA autobuze, lot 3: RCA autoturisme, lot 4: RCA autospeciale, lot 5: Casco, lot 6: asigurari persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului pentru transport urban, lot 7: asigurari persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului pentru transport extern, lot 8: asigurari RCA, Casco, asigurari raspundere bunuri (autovehicule) in timpul transportului pentru 3 buc. autoutilitare de ridicat masini
II.1.6) CPV: 66514100-7 - Asigurare pentru transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 087.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1:243 RON, lot 2:646 RON, lot 3:133 RON, lot 4:272 RON, lot 5:1591 RON, lot 6:24 RON, lot 7:24 RON, lot 8:526 RON, sau echivalentul in valuta calculat la cursul de schimb al BNR publicat cu 3 zile calendaristice anterior datei limita stabilita pt. depunerea ofertelor, constituita conform art.86 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004).Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Plata cu ordin de plata se face in contul RO05RNCB0032046498350001, BCR Oradea. Autoritatea aredreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in una din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(conform art.90 din HG 925/2006).Acestea trebuie sa fie irevocabile. Nu se vor aplica prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 privind retinerile succesive(autoritatea contractanta nu accepta o astfel de modalitate). Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.2 ? in original. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor lua in considerare atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatiicontractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. Se solicita ca din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita inmod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar. Toatecertificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.4.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 4.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 2.3.4.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 2.8.4.3. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic si din partea subcontractantului (daca este cazul) din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 2.4.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA sunt urmatoarele: - Primaria Municipiului Oradea (Consiliul Local): 1.Bolojan Ilie Gavril - Primar Primaria Municipiului Oradea2.Malan Mircea - Viceprimar Primaria Municipiului Oradea3.Muresan Ionel Ovidiu - Viceprimar Primaria Municipiului Oradea4.Unita Lucian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)5.Ritli Laszlo Csongor - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)6.Felea Adrian Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)7.Negrean Daniel Dumitru - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)8.Bonchis Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)9.Vulcu Daniel Sorin - Consilier Local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)10.Dan Octavian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)11.Mohan Aurel George - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)12.Campan Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)13.Lascu Tudor Sebastian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)14.Debelka Boglarka Lilla - Consilier local(Consiliul Local al Municipiului Oradea)15.Dulca Camelia Mariana - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)16.Popa Dan Lucian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)17.Filimon Teofil Laviniu - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)18.Manea Mihai - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)19.Tau Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)20.Pasztor Sandor - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)21.Huszar Istvan Eric - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)22.Delorean Ion Iulius - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)23.Szabo Jozsef - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)24.Sarkozi Zoltan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)25.Corches Dorin Octavian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)26.Ile Cristian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)27.Coste Marina Adelina - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)28.Gal Sorin Calin - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)- Consiliul de Administratie SC Oradea Transport Local SA: 1.Csuzi Istvan - Membru C.A.2.Gogoneata Emilia - Membru C.A.3.Miclaus Sorin Dan - Membru C.A.4.Nica Romeo-Emilian - Membru C.A.5.Pacurar Calin - Membru C.A.6.Pop Viorel Mircea - Presedinte C.A.7.Urdea Florin - Membru C.A.- Membrii Comisie C.M.M.A.P. (Comisia Municipala de Monitorizare a Achizitiilor Publice): 1.Muresan Ioan - Presedinte C.M.M.A.P.2.Giurea Mina - Membru C.M.M.A.P.3.Andrica Liviu - Membru C.M.M.A.P.4.Bara Octavian - Membru C.M.M.A.P.5.Lezeu Ioan - Membru C.M.M.A.P.- Membrii A.G.A. ai SC Oradea Transport Local SA: 1.Mohan Aurel George - Consilier local2.Dulca Camelia Mariana - Consilier local3.Szabo Jozsef - Consilier local4.Ile Cristian - Consilier local5.Tau Ioan - Consilier local- Persoane care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire contract servicii de asigurari: 1.Csuzi Istvan ? Director General2.Purge Ioan ? Director Economic3.Pop Viorel-Mircea ? Director Tehnic4.Malita Mihaela Simona - Consilier Juridic5.Fodre Gabriela ? Sef birou achizitii6.Bar Marius-Dan ? Expert achizitii publice7.Bot Florica - Functionar documentare8.Ile Ioan - Sef depou9.Mangra Ionel - Sef coloana10.Kajtor Vaile - Sef sectia nr.3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Declaratia conform art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 se va prezenta atat de ofertant cat si de ofertantul asociat, de subcontractor si de tertul sustinator, dupa caz. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. 1. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile incluse in caietul de sarcini (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/autorizatia de functionare/altele echivalent.Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).- Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.2. Documente doveditoare emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), solicitate in baza Legii nr.32/2000 actualizata si ale Ordinului nr.3108/2004 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea legii in domeniul asigurarilor obligatorii de raspundere civila pentru pagube produse tertilor prin accidente de autovehicule si autorizarea asiguratorilor care vor practica aceasta asigurare, a Legii nr.136/1995 privind asigurarile si reasigurarile din Romania, cu modificarile si completarile ulterioare, din care sa rezulte ca ofertantul este abilitat sa presteze servicii de asigurare, dupa caz, RCA, Casco, asigurari persoane, bagajele acestora si riscuri de accidente ce cad in sarcina operatorului de transport, asigurari de bunuri in timpul transportului, pentru vehiculele SC OTL SA, pe teritoriul Romaniei, pentru anul 2014(autorizare CSA privind practicarea asigurarilor insotita de notificarea catre CSA privind intentia de a practica asigurari pentru perioada solicitata). In cazul in care ofertantul nu va face dovada solicitata, SC OTL SA isi rezerva dreptul de a verifica direct la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor veridicitatea si validitatea documentelor depuse in cadrul ofertei, iar daca acestea nu corespund, oferta va fi respinsa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani globala(minim 24300 RON pentru Lot 1;64600RON pentru Lot 2;13200 RON pentru Lot 3;27200 RON pentru Lot 4;159000 RON pentru Lot 5;2480 RON pentru Lot 6;2460 RON pentru Lot 7;52600 RON pentru Lot 8).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficialnr.681/29.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.O asociere ai carei membrii individual sunt IMM se incadreaza in categoria IMM.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Informatii privind sustinerea acordata. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara/tehnica si profesionala se demonstreaza prin dovedirea sustinerii de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei/persoanelor respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseleinvocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 (literele a, c1 si d) din OUG nr.34/2006 si nu trebuie sa seafle in situatiile prevazute de art.69^1 dinOUG 34/2006. Sustinatorul va prezenta fisa de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara(una sau mai multe prestari similare cu o valoare cumulata de minim minim 12150 RON pentru Lot 1;32300 RON pentru Lot 2;6600 RON pentru Lot 3;13600 RON pentru Lot 4;79500 RON pentru Lot 5;1240 RON pentru Lot 6;1230 RON pentru Lot 7;26300 RON pentru Lot 8). Se solicita urmatoarele documente: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formular 2.7, in original. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic. Daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare prestarile onorate in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar prestarile de servicii dinaceasta perioada., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractorilor propusi.Se va prezenta o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, Formular 3.1., partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa leindeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Toti subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea -Formular 2.5 (cu exceptia sectiunii privind cifra de afaceri).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer