Achizitie publica - Contract de servicii de audit financiar extern in cadrul proiectului: ?Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara?, cod SMIS 40139.
Detaliu pentru invitatia numarul 343953
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343953/15.03.2013
Denumire contract: Contract de servicii de audit financiar extern in cadrul proiectului: ?Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara?, cod SMIS 40139.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.C.D.Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Relationare Directa cu Cetatenii, camera 12-parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.C.D.Loga nr.1, Timisoara, Sala de licitatii-parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de audit financiar extern in cadrul proiectului: ?Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara?, cod SMIS 40139.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in auditarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului: ?Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara?, cod SMIS 40139. In baza contractului, se vor presta serviciile de audit pe perioada de implementare a proiectului "?Modernizarea statiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Crestere Timisoara?, cod SMIS 40139, conform cerintelor impuse prin documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1480 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536-se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta-copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(Formular 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d) dinOUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar: Robu Nicolae, Viceprimar: Stoia Traian Constantin, Dir.Directia Dezvoltare: Junie Aurelia;Director Economic: Haracicu Smaranda;Consilieri locali: Barsasteanu Florica;Bogdan Ciprian; Boglut Dorel; Boncea George?Flavius; Caprea Vasile; Ciuhandu Ovidiu; Dimeca Radu Dragos; Geana Nistor Pavel; Herzog Bogdan Radu; Jichici Ciprian-Corneliu; Jumanca Romanita ?Adina ?Delia; Mosiu Simion; Olteanu Ramona-Isabela; Orza Adrian Romita; Petrisor Andrei?Romulus; Purceld Octavian Mircea; Ruset Vasile; Sandu Constantin?Stefan; Saracan Maria; Simonis Alfred-Robert; Taropa Lucian; Tirziu Adelina-Larissa; Toanca Radu- Daniel; Vesa Vasile-Teodor; Wolf Elena.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Comisia de evaluare, titulari si rezerve: Diaconu Dan Aurel-Viceprimar; Lata Dana-Asistent proiect, Consilier Dir. Dezvoltare;Stanciu Steliana- Sef Serv. Buget;Schipor Lucretia- Consilier Serv. Achizitii Publice;Virlea Simona-Consilier Juridic;Chis Culita- Dir.Directia Tehnica;Suiu Adina-Manager Proiect, Consilier Dir.Dezvoltare; Radu Ramona- Consilier Serv.Buget;Oprea Crenguta-Consilier Serv. Achizitii Publice;Bologh Adina- Consilier Juridic; Experti cooptati, titular si rezerva: Gherghe Cristian- ConsilierDir. Dezvoltare;Ghinea Daniela ConsilierDir. Dezvoltare;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Serviciile similare aferente prezentei proceduri, sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana. Au dreptul sa participe la procedura ofertanti ? persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pentru anul respectiv.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-se vor demonstra(dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara a).Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati -Formular 12E. b).Ofertantul va face dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor), unul sau maxim 3 contracte de servicii similare, a caror valoare insumata sa fie de 74.000 lei, fara TVA.Pentru fiecare contractmentionat la pct.b), se vor atasa (in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?): -certificate ?documente suport(certificate constatatoare aferente acestora/alte documente care sa ateste implicarea in contract) de confirmare, semnate si stampilate de beneficiari (autoritatea contractanta sau client privat), care sa confirme prestarea serviciilor.In cazul unei oferte.comune depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acord. de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un Tert sustinator, cf.art.190 din OUG 34/2006, caz in care se vor completa si Formularul 34+anexele aferente., 2.Resurse umane: Se va prezenta lista cu personalul propus pentru prestarea serviciului?Formular 12J; Ofertantul va dispune de minim 2 auditori financiari. Pentru personalul propus se vor anexa: -Cerificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (conf. OUG 75/1999, republicata, actualizata), copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; -Carnet de membru al CAFR (conf. OUG 75/1999, republicata, actualizata), vizat cu mentiunea ?Activ? pt. anul in curs, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; -CV-ul in original;
-diplome si certificate profesionale obtinute si mentionate in CV; -Declaratia de disponibilitate semnata in original de catre fiecare expert propus- Formular 5. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul), caz in care se vor completa si Formularul 34+anexele aferente., 3.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform -Formular 12G, precum si Acordurile de subcontractare- Formular 15; Ofertantii sunt obligati saprecizeze: -partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; -datele de recunoastere a subcontr.propusi. Resursele umane ale subcontractanti declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contract, daca sunt prezentate si urm. doc.: -Declaratiein temei art.69¹ din OUG 34/2006-Formular 12D; -documente solicitate la punctul III.2.3.a) ? cap. tehnica si/sau prof.- resurse umane.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; Subcontractantul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedura., 4.Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Cap. th. si/sau prof. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti op. ec. semnatari ai acordului de asociere).Ofertantul va prezenta Acordul de asociere- Formular 14, semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in raporturile cu Mun. Timisoara atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Fiecare semnatar al acordului de asociere are oblig.de a prezenta si urm. doc.: -Declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul); -Declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul) ?Formular 23; Formularul 12C -in calitatea sa de participant la procedura;
-documentele privind partea sa de implicare.Nu se solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este desemnata castigatoare., 5.Informatii privind tert sustinator: Conform art.190 din OUG.34/2006, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta doc. in conf. cu art.190 din OUG 34/2006: Angajament ferm de sustinere, incheiat in forma autentica-Formular 34;Declaratia privind eligibil, conf. art. 180 din OUG 34/2006-Formular 12A; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1)si d) din OUG 34/2006-(Formular 12B pt.sit respective), Declaratie pe prop rasp priv neincadr in situatiile prev la art.69^1 din OUG.34/2006- Formular 12D; Documentele solicitate pt. indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere.Experienta similara se va indeplini integral de tertul sustinator , iar resursele umanese iau prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 12:48