Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de audit financiar? in vederea implementarii proiectului POSDRU/96/6.2/S/6344


Detaliu pentru invitatia numarul 305866
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA
Cod de identificare fiscala: 22970653
Adresa: STRADA PIATA UNIRII NR.1, Cluj-Napoca
Telefon: 0728137363
Fax: 0264596030, INT 3052
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de servicii de audit financiar? in vederea implementarii proiectului POSDRU/96/6.2/S/6344
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit financiar, aferent fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor intermediara sau finala pentru auditarea contractului: ?IMPREUNA PENTRU UN INCEPUT SIGUR!?care face obiectul Contractului de finantare nr. POSDRU/96/6.2/S/63444.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.07.2011 12:38
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Asistenta Sociala si Medicala, Str. ST.O.Iosif nr. 1-3, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Asistenta Sociala si Medicala, Str. ST.O.Iosif nr. 1-3, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 81, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv elig neincad la art.180 din OUG 34/2006 F12A- Decl priv neînc în prev art. 181 din OUG 34/2006 F12B-Cert de part la licit cu of Indep F11-Indep oblig catre bug de stat si bug loc-Cap de exer a act profCert const emis de O. R.C.; Aut de funct / alt echiv pt pers fiz romCert de atest a cal de audit finan elib de CAFR;4. Carn de memb al CAFR viz cu ment , ,Activ" pt an 2011. Of treb sa faca dov ca este membru CAFR de min 3 ani;
-Inf privsit ec-fin: Pt pers jur prez în cop a bil leg inreg pe ult 2 aniPt pers fiz sit incas din activ sim înreg pe ult 2 ani întregi-Inf prcap tehList princip serv prest în ult3 ani F12EF4 exp simil-Inf pr pers de spec pt asig cal serv: CV-urile pers de cond-Inf pr subcontr-inf pr asoc.
www.e-licitatie.roGarantia de participare 1600 ron
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer