Achizitie publica - Contract de servicii de audit in cadrul proiectului "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega" cod SMIS 31814
Detaliu pentru invitatia numarul 338830
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338830/06.11.2012
Denumire contract: Contract de servicii de audit in cadrul proiectului "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega" cod SMIS 31814
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C. D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni cam. 12 - parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, BV. C. D. Loga nr. 1, Sala de licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de audit in cadrul proiectului "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega" cod SMIS 31814
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in auditarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului ?Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega?, cod SMIS 31814, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini nr.SC2012-24043/10.10.2012.In baza contractului, se vor presta serviciile de audit pe perioada de implementare a proiectului "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega " , cod SMIS 31814, conform cerintelor impuse prin documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4.000, 00 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depuse toate actele referitor la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art. 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006 (Formular 12BS);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Secretar?Ioan Cojocari, Director economic-Smaranda Haracicu, Consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;Petru Ehegartner;Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita ?Adina ?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;site: www.primariatm.roPersoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Magdalena Nicoara?manager proiect; Martin Staia; Steliana Stanciu; Luminita Toma; Maria Mezei; Teodora O. Gentimir;Otilia Sirca; Ramona Radu; Sanda Regep;Crenguta Oprea; Cosmin Silaghi;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?- semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de adresa actuala, domeniul de activitate (principal/secundar) care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, codurile CAEN aferente acestora , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efectjuridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului);In cazul in care Certificatul constatator emis de ORC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Operatorii economici ofertanti vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), conform O.U.G. nr. 75/1999 republicata si actualizata, b) Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul in curs (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), conform O.U.G. nr. 75/1999 republicata si actualizata.Au dreptul sa participe la procedura ofertanti ? persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pentru anul respectiv, (conform OUG nr. 75/1999 republicata si actualizata);In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: .Ofertantul va prezenta: Declaratia si lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de pestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati (Fomular 12E); Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) a dus la bun sfarsit, cel putin un contract sau maxim 3 cotracte audit similar/similare prezentuluiprezentului contract, a carui/caror valoare sa fie de cel putin 200.000 lei, fara TVA. In cazul unei ofertecomune, depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prrin luarea in consid.a resurselor tuturor membrilor grup (cumulat pt.toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere)., Pt.demonstrarea exp. similare, se vor anexa: Fisa exp.similara-pt.fiecare ctr.nominalizat;
-certificate/doc.emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de clientul privat beneficiar (recomandari/certificate constatatoare), din care sa reiasa urm.informatii: beneficiar, obiect ctr.si tipul serv.prestat, perioada de desf.a contractului, valoarea ctr., val.efectiv realizata si daca au fost duse la bunsfarsit. Echivalenta leu/euro pt.dovedirea exp.similare se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro) pt.anii in care au fost prestate serv. In cazul unei ofertecomune, depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prrin luarea in consid.a resurselor tuturor membrilor grup (cumulat pt.toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pt.indeplinireaintegrala a cerintei de catre un tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006 (in totalitate)., B. Resurse umane: Se va prezenta lista cu personalul propus pentru prestarea serviciului ? Formular 12J; Pentru fiecare pers. nominalizata se vor anexa: -Cerificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (conf. OUG 75/1999, actualizata), copie ?conform cu originalul?;
-Carnet de membru al CAFR (conf. OUG 75/1999, actualizata), vizat cu mentiunea ?activ? pt. anul 2012, copie ?conform cu originalul?; -CV-ul in original; -diplome si certificate profesionale obtinute si mentionate in CV; -Decalratia de disponibilitate semnata in original de catre fiecate expert propus.In cazul unei oferte comune, depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prrin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere)., C).Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Decl. si lista cu subcontract. (Form. 12G) si acordurile de subcontractare (Form. 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontr.propusi, Res. materiale si umane ale subcontractanti declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in ctr. care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urm. doc.: decl. in temei art.69¹ din OUG 34/2006; informatiile solicitate la punctul III.2.3.a) ? cap. tehnica si/sau prof. - resurse umane, dotari tehnice. In cazul in care, parti din ctr. de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr. ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea ctr. de achizitie publica, ctr. incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta. Ctr. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la ctr.de achizitie publica., D). Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Cap. th. si/sau prof. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti op. ec. semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere (Formular 14), semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in rap. cu Mun. Timisoara atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Fiecare semnatar al acordului de asociere are oblig. de a prezenta si urm. Doc.: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul)si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare., E). Inf. privind tert sustinator tehnic si profesional: ? Anexe 20, 20/1, 20/2 (daca este cazul): Conform art.190 din OUG.34/2006, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta documentele in conf. cu art. 190 din OUG 34/2006 (angajament ferm de sustinere, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertant resurs tehn si prof invocate + Documentele solicitate pt. indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere), Declaratia privind eligibil, conf. art. 180 din OUG 34/2006; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1)si d) - (Form. 12BS), Declaratie pe prop rasp priv neincadr in situatiile prev la art.69^1 din OUG.34/2006 (Formular 12D).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 07:54