Achizitie publica - CONTRACT DE SERVICII DE CANTINA SOCIALA
Detaliu pentru invitatia numarul 344641
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344641/02.04.2013
Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII DE CANTINA SOCIALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC LOCAL DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 15556803, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.90, Petrosani, Telefon: +40 254542668, Fax: +40 254542668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII DE CANTINA SOCIALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de servicii de preparare si furnizare zilnica a mesei calde la cantina sociala.Optiuni: per 01.06.2013-31.12.2013 val estim 277344 leiper 01.06.2013-30.04.2014 val estim 432864 lei.
II.1.6) CPV: 55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 344 - 432, 864 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Valabilittaea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante; -virament bancar in cont SPLAS Petrosani: RO86TREZ3685004XXX000917 Trezoreria Petrosani, care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87 alin.(1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptulTrezoreria nte/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si anume " In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei Bucuresti, iar aceasta a respins contestatia ca nefondata, conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si TXXXREZcompletarile ulterioare ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante cont SPLAS Petrosani: RO86TREZ3685004XXX000917 Trezoreria Petrosani suma de 2773 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC".
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive avand in vedere prevederile HG 1045/2011.. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006-Completare formular Declaratie privind eligibilitatea- Formular 1 Cerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Completare formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 2 Prezentare: - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 2 si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor. Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 3 Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Completare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Nita Dorina Veronica -viceprimar, Jr. Velici Delia-jurist si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Jr. Mraz Cristina-Director executiv S.P.L.A.S., Pit Loredana-sef serviciu S.P.L.A.S. si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Bogeanu Cristina -membru in comisia de evaluare a ofertelor, insp.Oroian Mihaela - membru in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Iancu Elena -membru in comisia de evaluare a ofertelor insp. Hoara Gabriela Anca - membru de rezerva in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Marin Eugenia- membru de rezerva in comisia de evaluare a ofertelor. Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt consilierii din Consiliul Local al municipiului Petrosani, judetul Hunedoara, si anume: CLAUDIU CORNEA, VALERIU BUTULESCU, SORIN AVRAMESCU, PETRU DRAGOESCU, LAVINIA GRIGORIU, NICOLAE ILIAS, ALEXANDRU LAUTARU, CONSTANTIN LUPU, FLORIN MARZA, ION TOMA, DANIEL STEPAN, FLORIN NICOLAE, MARCEL SIPETAN, COSTEL POSTOLACHE, IOAN RUS, ALIN SIMOTA, LUCICA MUNTEAN, TIBERIU EMERIC POP.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va .completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 3. Cerinta nr. 4 Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta- Completare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formular 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 1 Capacitatea legala de a furniza produsele care fac obiectul contractului-Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantii trebuie sa nu fie insolvabili, in stare de reorganizare judiciara sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare. Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana. In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele depuse de ofertantii straini vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Sesolicita copia legalizata dupa autorizatia eliberata de Directia Sanitar Veterinara, valabila la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPrestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, in valoare de minim 277.000 lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unui document/contract sau a maxim doua documente/contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 277.000 lei fara TVA.- declaratie privind calitatea de participant la procedura- informatii privind asigurarea cu personal de specialitate si cu dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Certificat prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectie a mediului. Sisteme de management al sigurantei alimentelor. Cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar pentru a demonstra capabilitatea de a controla pericolele pentru siguranta alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 11:13