Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de SERVICII DE CATERING PENTRU PARTICIPANTII LA CURSUL: ?Managementul activitatilor inovatoare si transferul de bune practice in domeniul echipamentelor tehnice destinate agriculturii si industriei alimentare? ? ?Mecanic masini agricole? COR 723


Detaliu pentru invitatia numarul 321300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini si Instalatii destinate Agriculturii si Industriei Alimentare
Numar invitatie: 321300/05.03.2012
Denumire contract: contract de SERVICII DE CATERING PENTRU PARTICIPANTII LA CURSUL: ?Managementul activitatilor inovatoare si transferul de bune practice in domeniul echipamentelor tehnice destinate agriculturii si industriei alimentare? ? ?Mecanic masini agricole? COR 723308/ 2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini si Instalatii destinate Agriculturii si Industriei AlimentareCod fiscal: RO2795310, Adresa: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 269.32.74, Fax: 269.32.73
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 0212693274, fax: +40 0212693273, persoana de contact: Cristina Carcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ion Ionescu de la Brad , nr. 6, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 0212693274, fax: +40 0212693273, persoana de contact: Cristina Carcel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de SERVICII DE CATERING PENTRU PARTICIPANTII LA CURSUL: ?Managementul activitatilor inovatoare si transferul de bune practice in domeniul echipamentelor tehnice destinate agriculturii si industriei alimentare? ? ?Mecanic masini agricole? COR 723308/ 2011
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: serviciile DE CATERING PENTRU PARTICIPANTII LA CURSUL: ?Managementul activitatilor inovatoare si transferul de bune practice in domeniul echipamentelor tehnice destinate agriculturii si industriei alimentare? ? ?Mecanic masini agricole? COR 723308/ 2011, IN CADRUL PROIECTULUI POSDRU/81/3.2/S/58103 ORGANIZAT DE INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU MASINI SI INSTALATII DESTINATE AGRICULTURII SI INDUSTRIEI ALIMENTARE ? INMA BUCURESTI (partea practica-, LA SEDIUL. INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU MASINI SI INSTALATII DESTINATE AGRICULTURII SI INDUSTRIEI ALIMENTARE ? INMA , DEPARTAMENTUL INCUBATOR TEHNOLOGIC SI DE AFACERI INMA-ITA, BD, Ion Ionescu de la Brad, Nr.6, cod postal 013813, sector 1, Bucuresti, IN PERIOADA 19.03.20122-23.03.2012, in conformitate cu obligatiile asumate prin prezentul contract, necesare derularii in conditii optime a activitatilor proiectului cu titlu , ,Formare profesionala in domeniul materialelor noi cu aplicatii in mecanica si mecatronica ? PROFMEC??, cofinantat in baza contractului nr. POSDRU/81/3.2/S/58103 din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
40 de lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare1. Se va prezenta Formularul nr. 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai susmentionat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2.3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelorPentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala alunitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fatade bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care saateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie decalificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si inmasura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va excludeofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumulacestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cucreditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate altedocumente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care INMA le vasolicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20104. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa copie Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie certificata ?conform cuoriginalul?.Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sarezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea dovezilor de realizare in ultimii 3 ani a minim 1 contract servicii de catering
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sau sediul INMA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer