Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de servicii de colectare a gunoiului menajer


Detaliu pentru invitatia numarul 301233
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Cod de identificare fiscala: 4267060
Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 3156468
Fax: 3132761
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: contract de servicii de colectare a gunoiului menajer
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: contract de servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilele din localitatile Predeal si Izvorani
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 09:26
Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Logistica ?Grupul Achizitii Publice, str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti.tel 0213037080 int 10653
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica ?Grupul Achizitii Publice, str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 5, 588.7 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaFormular 12 A, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Formular 12B, Certificat de înregistrare emis deOficiul National al Registrului Comertului, Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, Declaratie referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
din SEAP;În Planul Anual al Achizitiilor/2011, proc. stabilita este cerere de oferte, deoarece val. estimata a contr. pe anul 2011 este mai mare de 1.500 de euro.Gar.de participare este de 85 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer