Achizitie publica - Contract de servicii de colectare a gunoiului menajer
Detaliu pentru invitatia numarul 322678
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322678/23.03.2012
Denumire contract: Contract de servicii de colectare a gunoiului menajer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Iuliana Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de colectare a gunoiului menajer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de colectare a gunoiului menajer de la Imobilele din str.Eforie nr.3 Bucuresti, str. Leaota nr.2A Bucuresti, B-dul Timisoara nr.10 Bucuresti, str. Scheiul de Sus Bucuresti, str. Mihai Voda nr.17 Bucuresti, b-dul. Timisoara nr.10B Bucuresti, Complex de odihna si recreere Excelsior Brasov, Centrul de recreere si odihna Turist Predeal, str. Paul Greceanu nr.38 Bucuresti, str.Stirbei Voda nr.24 Bucurersti, Complex Agrement Litoral ? Hotel Meridian statiunea Mamaia, Complex Agrement Litoral Hotel Diana statiunea Saturn si Piersicul statiunea Neptun
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 467.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Total gar. de part. Loturile 1-12 este de 2.425 lei.Per.de val.a gar.de part.este de 75 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de const.a gar.pt.part: prin virament bancar, incontul nr. RO 31 TREZ 7055005xxx000169 - Trez. Sector 5Buc, Cod Fiscal 4267060, printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc. deasig, care se prez.in orig.Formular nr.11, sau prin depunerea la casierie in numerar In cazul IMM, cuantumul gar.de particip.sol. mai sus, va fi redus la jumatate. Pt demonstrarea incadrarii in categ IMM ofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intrep.interesate privind incadrarea in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLeg. 346/14.07.2004 cu mod. ult. si va fi prez. in orig.In cazul unei asocieri, gar. de part.va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii as. au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Atentie.In cazul in care ofert.este o asociere, incadrarea in categ.IMM nu se va analiza cu priv. la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia dered.cu 50%prevazuta de Leg. nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, aut.contr.va retine contestatarului din gar. de particip.sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1)din OUG nr.34/2006. N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii gar.bancare pentru part.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de unoperator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr.8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 16:02