Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT de servicii de consultanta in managementul executiei investitiei pentru proiectul cu titlul ?Modernizarea unui centru pentru studiul oncogenezei si al utilizarii oncolizei virale ca strategie terapeutica - ONCOIVN?


Detaliu pentru invitatia numarul 349619
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE VIRUSOLOGIE STEFAN S. NICOLAU
Numar invitatie: 349619/28.06.2013
Denumire contract: CONTRACT de servicii de consultanta in managementul executiei investitiei pentru proiectul cu titlul ?Modernizarea unui centru pentru studiuloncogenezei si al utilizarii oncolizei virale ca strategie terapeutica - ONCOIVN?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE VIRUSOLOGIE STEFAN S. NICOLAUCod fiscal: 4221209, Adresa: SOS. MIHAI BRAVU, NR. 285, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 0213242590, Fax: 0213242590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. MIHAI BRAVU, NR. 285, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030304, telefon: +40 0213242590, fax: +40 0213242590, persoana de contact: Simona Tanasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT de servicii de consultanta in managementul executiei investitiei pentru proiectul cu titlul ?Modernizarea unui centru pentru studiuloncogenezei si al utilizarii oncolizei virale ca strategie terapeutica - ONCOIVN?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului executiei investitiei pentru proiectul cu titlul ?Modernizarea unui centru pentru studiuloncogenezei si al utilizarii oncolizei virale ca strategie terapeutica - ONCOIVN?
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa, este de 4.000 lei (nu poate depasi 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica)Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a oferte ? 3 luni, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuireConstituirea garantiei de participare: a)virament bancar sau instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari ? se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb)depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca;c)depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Raportare unitara: in cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda, cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente este cursul mediu aferent anului 2012 comunicat de Banca Nationala a Romaniei;Forma de prezentare ? Formular F-10 Scrisoare de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaDovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP, semnata cu semnatura electronica de emitent sau se va depune la sediul Institutului de Virusologie ?Stefan S. Nicolau?, sos. Mihai Bravu, nr. 285, sector 3, Bucuresti- la casierie, in original ? pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice precizam: 1)modalitatea de constituire este in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) - (3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din OUG 34/2006 cu cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;2)cuantumul acesteia este 5% din pretul contractului.Forma de prezentare ? Formular F-16 ?Scrisoare de garantie buna executie?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181/conf. OUG 34/2006 actualizata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la aliniatul anterior. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la aliniatul anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru conformarea cu art. 180 si 181 lit. a), lit. c1) si lit d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180si 181 lit. a), lit. c1) si lit d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta de catre ofertant/candidat, ofertant asociat, subcontractanti, tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 69^1 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta precizeaza persoanele ce detin functii de decizie in Declaratia pe proprie raspundere nr.773/17.06.2013 incarcata in SEAP, si anume: persoanele care semneaza contractul de achizitie (director Dr. Stoian Mihai, sef Contabil Ec. Nebunu Gabriela) si membrii in comisia de evaluare (CS.I.Diaconu Carmen, CS.I Zaharia Corneliu, CS.III Bostan Marinela).Se solicita: Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala;Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata, conform art.181 din OUG 34/2006.Forma de prezentare - certificatele se vor prezenta in copie lizibila, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, stampilate, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul?, in SEAP conform HG 1660/22.11.2006 si la sediul autoritatii contractante.Formular F-1 ?Informatii generale ofertant?Formular F-3 ?Declaratia privind eligibilitatea?FormularF-2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006?FormularF-4 CERTIFICAT - de participare la licitatie cu ofertaindependenta ? conform Ordin 314/2010FormularF-5 Declaratiepe proprie raspundere privind situatia personala - neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta este obligatorie in vederea calificarii: Se solicita prezentarea Certificatului constatator, emis, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Forma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila, stampilat, semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul?, in SEAP conform HG 1660/22.11.2006 si la sediul autoritatii contractante.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridic si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Daca documentele sunt in alta limba, acestea vor fi prezentate in traducere legalizata.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii: prezentarea partii din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Mod de prezentate Formular F6Operatorul economic participant va depune documentele solicitate in format electronic, in SEAP. Ofertantii vor transmite oferta in format electronic, semnate cu semnatura electronica, prin intermediul SEAP, in conformitate cu Hotararea nr.1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani.?Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv consultanta in management, trebuie sa fie de cel putin 400.000 Lei;?Bilanturi contabile, inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 alin(2) din OUG nr.34/2006 modificata si completata (sau echivalent pentru persoanele nerezidente)aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta este obligatorie in vederea calificarii: - prezentarea partii din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa: Declaratie privind Lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica (in exprimare valorica).Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica va completa cu propriile date Formularul F-6.Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Daca un ofertant care subcontracteaza parti din contract este declarat castigator, inaintea incheierii contractului de achizitie publica se vor prezenta contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., ?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor care constituie obiectul achizitiei, in baza a unul sau maxim 3 contracte/ proiecte, in valoare/ valoare cumulata de minim 200.000 lei (fara TVA)?Certificate sau documente (proces verbal de receptie /contracte /recomandari) emise sau contrasemnate de beneficiari.Ofertantul va prezenta unul sau maxim 3 contracte/proiecte prestari de servicii similare celor care constituie obiectul achizitiei, prestate in ultimii 3 ani;In sustinerea experientei similare, ofertantii vor atasa documente suport care sa confirme prestarea serviciilor respective si a valorii declarate, in speta certificate sau documente (pv receptie / contracte / recomandari) emise sau contrasemnate de beneficiari.Documentele suport vor fi prezentate in copie certificata de ofertant conform cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina. In cazul participarii in asociere in cadrul contractului/ contractelor declarate ca experienta similara, ofertantul va mentiona procentul corespunzator serviciilor prestate de acesta in cadrul contractului.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx) astfel :2010 = 4, 20992011 = 4, 23792012 = 4, 45602013 = prin raportare la cursul mediu lunar., Personalul propus pentru prestarea serviciilor solicitate: - Ofertantul va asigura personalul de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, va mentiona persoanele care vor fi angajate in cadrul contractului, va descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.-Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din minim 5 consultanti. In cazulunei asocieri/subcontractarilista personalului va fi prezentata pentru toti membrii asocierii intr-un singur formular si va fi semnata de catre lider.Ofertantul va prezenta CV-uri (tip europass) si Declaratii de disponibilitate, Formular F-9 pentru fiecare din consultantii de mai jos: 1.Consultant coordonator2.Consultant monitorizare si evaluare3.Consultant tehnic4.Consultant financiar5.Consultant juridic Cerinta este obligatorie in vederea calificarii: Ofertantul va demonstra ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii.Certificatul trebuie sa fie emis de un organism independent acreditat, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Nu se va accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara Pretul ofertat pentru prestarea serviciilor descrise in propunerea tehnica si care raspund cerintelor din caietul de sarcini
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia investitiei, recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate ? maxim 10 riscuri.
45
Descriere: Propunerea tehnica ce nu analizeaza cel putin toate riscurile incluse deja in Caietul de Sarcini, va fi considerata neconforma. Se considera neconforma oferta tehnica in care nu sunt specificate recomandari/strategii de reducere/eliminare a riscurilor suplimentare identificate. Se vor contabiliza toate riscurile identificate suplimentar fata de cele incluse in caietul de sarcini, dar nu mai mult de 10; acestea trebuie sa fie in stricta legatura cu activitatile inscrise de AC in capitolele 1 si 2 din caiet de sarcini ; riscurile identificate trebuie sa descrie recomandarile/strategiile de reducere/eliminare a lor. Nu pot fi prezentate aceleasi strategii de eliminare a riscurilor pentru 2 sau mai multe riscuri identificate. Nu vor fi punctate aceleasi riscuri prezentate cu formulari diferite. In cadrul propunerii tehnice, riscurile suplimentare identificate se pot adresa domeniilor pentru care se solicita consultanta (tehnic, juridic, financiar, monitorizare si evaluare)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer