Achizitie publica - Contract de servicii de consultanta pentru AM PO DCA in vederea verificarii financiare a cererilor de rambursare depuse de catre beneficiarii PO DCA
Detaliu pentru invitatia numarul 331692
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331692/13.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii de consultanta pentru AM PO DCA in vedereaverificarii financiare a cererilor de rambursare depuse de catre beneficiarii PO DCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: 3146664, Fax: 3140829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de consultanta pentru AM PO DCA in vedereaverificarii financiare a cererilor de rambursare depuse de catre beneficiarii PO DCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract prestari de servicii de consultanta pentru AM PO DCA in vedereaverificarii financiare a cererilor de rambursare depuse de catre beneficiarii PO DCA. Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: 5 luni de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti.
II.1.6) CPV: 79412000-5 - Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 6.000 lei. Perioada de valabil. a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 75 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Modul de constit. a garantiei pentru participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conform. cu Formularul nr. 11.in cazul constit. garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86 TREZ 7005 005X XX00 0168 Cont deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095. In cazul intrepr. mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intrepr. mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intrepr.interesate privind incadrarea in categoria intrepr. mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intrepr. mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modif. si complet.ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1)lit.a) din OUG nr. 34/2006 respectiv ?intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv- 1% din aceasta valoare?, ceea ce reprezinta 3.020 lei.NOTA Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Eliberarea garantiei de participare se va face in conform.cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se const.in procent de 10 % din val.fara T.V.A.a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf.Form.nr.12.Gar.de buna exec.se poate const.si conf.art.90 alin.3 din HG.925/2006.In cazul IMM cuantum gar.de buna exec.solicitat mai sus va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta in mod oblig.declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate priv.incadr.in categ.IMM. Decl.pe propria raspundere priv.incadr.in categ.IMM va fi completata conf.model prev.in Anexa nr.1 din Legea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantum gar.de buna exec.se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.Elib.gar.de buna exec.se va face conf.art.92 alin.2 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17.Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant)) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).1.IOAN RUS ? Ministrul Administratiei si Internelor, 2.MIHAI VIOREL FIFOR ? Secretar de stat al Ministerului Administratiei si Internelor, 3.DRAGULIN STELICA - director general Directia Generala Financiara, 4.MARIN CONSTANTIN ?directorDirectia Finantare Administratie, 5.MIHAI EDUARD ILIE ?director general Directia Generala Juridica, 6.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE -imputernicit director general Directia Generala Logistica, 7.LIDIA HUMIN- imputernicit director general adjunct Directia Generala Logistica, 8.ANCA CONSTANTIN- director Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative , 9.PAUL MOLDOVAN ? responsabil de proiect, 10.RADU VALERIU - imputernicit sef Grup Achizitii Publice, 11.MARTAC DUMITRU GHEORGHE -imputernicit sef Serviciu Achizitii Fonduri Europene, Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale(datorii la bugetele locale)trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in Certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTAIn cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale(datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in Certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul de activitate si obiectul contractului.NOTACertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. Dupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura. Deoarece in cadrul Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, ofertantii se vor asigura ca certificatele nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, servicii de consultanta in gestiune financiarain valoare mai mare sau egala cu 300.000 lei fara TVA., Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3).se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.NOTAIn sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente / contracte / procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de consultanta in gestiune financiara.1. Din continutul documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor / activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara T.V.A.;
- sursa de finantare a contractului., 2. Prin prezentarea documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului, b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract iar activitatile duse la indeplinire includ si activitatile de consultanta in gestiune financiara.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din O.U.G. nr.34/2006.Documentele / contractele / procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Toate documentele vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Liderul de echipa - 1 expert: Calificari si experienta profesionalaCalificari si abilitati: -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta la o universitate acreditata, dovedite prin copii conform cu originalul a/ale diplomei/diplomelor de licenta.-Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919 sau echivalente, dovedite prin copii conform cu originalul a/ale certificatelor., Experienta profesionala- experienta profesionala in conducerea/coordonarea unei echipe, doveditaprin prezentarea CV-ului semnat si datat de expert, conform Formularul nr. 15 din Sectiunea a IV-aFormulare.Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in cadrul CV-ului expertului propus si anume recomandari/adeverinte de la beneficiari/angajatori. Documentele emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV, trebuie sa specifice perioada (de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata., Responsabili cu verificarea financiara - minim 4 Experti : Calificari si abilitati: -Studii universitare de lunga durata economice/ finante/ contabilitate absolvite cu diploma de licenta sau echivalentala o universitate acreditata, dovedite prin copii conform cu originalul a/ale diplomei/diplomelor de licenta.-Detinerea de competente relevante privind domeniul financiar/audit financiar dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi " Manager Financiar" - cod C.O.R. 121125/" Auditor Financiar" - cod C.O.R. 241107 sau echivalente in domeniul public sau privat, dovedite prin copii conform cu originalul a/ale certificatelor.Experienta profesionala relevanta: -Minim 2 ani experienta in domeniul economic/financiar/contabil doveditaprin prezentarea CV-ului semnat si datat de expert, conform Formularul nr. 15 din Sectiunea a IV-aFormulare. Anii de experienta profesionala solicitati ca cerinta se vor calcula pana la data intocmirii CV-ului., Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in cadrul CV-ului expertului propus si anume recomandari/adeverinte de la beneficiari/angajatori. Documentele emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV, trebuie sa specifice perioada (de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata., Cerintele prevazute mai sus trebuie indeplinite de fiecare expert propus in parte.Fiecare personal calificat (lider de echipa si experti) trebuie sa dea o declaratie de disponibilitate (Formularul nr. 16 ? Declaratie de disponibilitate), valabila pana la sfarsitul contractului. Declaratia de disponibilitate va fi semnata de catre fiecare expert in parte.Diplomele, certificatele, referintele, recomandarile ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi traduse autorizat in limba romana.Toate documentele solicitate de Autoritatea contractanta vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 14:23