Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de curatare a birourilor la sediile Oficiilor Judetene din Arad, Hunedoara, Gorj, Dolj, Mehedinti, Caras Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 345623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 345623/20.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii de curatare a birourilor la sediile Oficiilor Judetene din Arad, Hunedoara, Gorj, Dolj, Mehedinti, Caras Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Horia nr 24, Timisoara, Romania, cod postal: 300342, telefon: +40 372845872, fax: +40 256471699, persoana de contact: Ramona BOTOROAGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Horia nr 24, Timisoara, Romania, cod postal: 300342, telefon: +40 372845872, fax: +40 256471699, persoana de contact: Ramona BOTOROAGA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice generale avand ca rol punerea in aplicare a politicii nationale in domeniul comunicatiilor electronice, comunicatiilor audiovizuale si al serviciilor postale, inclusiv prin reglementarea pietei si reglementarea tehnica in aceste domenii.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de curatare a birourilor la sediile Oficiilor Judetene din Arad, Hunedoara, Gorj, Dolj, Mehedinti, Caras Severin
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contracte de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatare birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarciniOfertele se vor elabora si se vor evalua avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractelor pana la 31.12.2013Valoarea estimata fara TVA : intre 28800 si 43200 Ron- lot 1 intre 6.000 lei fara TVA si 9.000 lei fara TVA- lot 2 intre 6.000 lei fara TVA si 9.000 lei fara TVA- lot 3 intre 6.000 lei fara TVA si 9.000 lei fara TVA- lot 4 intre 3.600 lei fara TVA si 5.400 lei fara TVA- lot 5 intre 3.600 lei fara TVA si 5.400 lei fara TVA- lot 6 intre 3.600 lei fara TVA si 5.400 lei fara TVAValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire.Optiuni: posib. prelungirii cu o perioada de 4 luni, in conditiile prevazute la art 6 alin 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 800 - 43, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)120 lei pt lot 1b)120 lei pt lot 2c)120 lei pt lot 3d)72 lei pt lot 4e)72 lei pt lot 5f)72 lei pt lot 6In sit. in care se depun oferte pentru mai multe loturi, ofertantul va constitui garantia de part. al carei cuantum va fi determinat insumand valorile garantiilor de part. pt fiecare lot pentru care depune oferta.Per. de valab. a garantiei de part. va fi cel putin egala cu per. de valab. a oferteiModul de constituire a garantiei de part.: conf.prevederilor art 86 alin (1) din HG 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laDTCPMB, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237b) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu Formularul nr. 10, prezentat in Sectiunea a 4-a ? Formulare?In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Dovada constituirii garantiei de part. trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada constituirii garantiei de part. nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valab. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prev. art 33 alin (3) lit. b) coroborate cu prev. art. 36 alin (1) lit a) din HG 925/2006.Garantia de part. se restituie in conformitate cu prevederile art88 din HG 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.Pt o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuFormularul nr. 1din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularulnr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Ioan OLARIU , Director Directia Regionala Timis, Zoltan Ladislau MOROCZA, Sef Serviciu, Serviciul Autorizari, DRT, Camelia SIPETAN, Sef Serviciu, Serviciul Economic Administrativ, DRT, Violeta RISCUTA Sef Birou, Biroul Financiar Contabilitate Venituri, SEA, DRT, Ioan Cristian DANCIU, Consilier Juridic, DRT, Mircea Brutus OLARIU, Sef Birou, Biroul Administrativ, SEA, DRT, Ramona BOTOROAGA, Expert, Oficiul Achizitii Regionale, DRT, Mircea Adrian PANTEA, Expert, Biroul Administrativ, SEA, DRT, Lucian Emilian TABARCIA, ExpertCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare Cerinta nr. 1Documente edificatoare privind forma de inregistrareModalitatea de indeplinire1. Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea- ? informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?, din care sa rezulte ca: a) obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c) persoanele care reprezinta entitatea in relatia cu tertii2. Persoane fizice/juridice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare tradusein limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In situatia in care Comisia de evaluare a autoritatii contractante considera ca se impune confruntarea copiei cu originalul, ofertantul are obligatia de a prezenta originalul in termenul solicitat de aceasta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind dotarile tehnice specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer