Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 346545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AEROPORTUL SIBIU R.A.
Numar invitatie: 346545/13.05.2013
Denumire contract: Contract de servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROPORTUL SIBIU R.A.Cod fiscal: RO 2577146, Adresa: Sos Alba Iulia nr. 73, Sibiu, Telefon: 0269-253135, Fax: 0269-253131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, Sibiu, Romania, cod postal: 550052, telefon: +40 269253135, fax: +40 269253131, persoana de contact: Birou Contracte, achizitii publice si investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie prestarea de servicii de curatenie, deratizare si dezinsectie la RA Aeroportul International Sibiu. Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013 este de 88266.40 lei.Optiuni: Val.min: pana la 31.12.2013;val.max: pana la 30.04.2014 (in caz prel.conf.art.6, alin.3- Hot.925/2006
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 266.4 - 136, 482.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1765 lei(reducere 50%pt.IMM, cf.art.16, al.2, L.346/2004);Valabilitate: 90zile de la data limita a primirii ofertelor.Constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original;cu OP, in ct.leiRO30RNCB0232017887690001 sau ct.euroRO35RNCB0232017887690008, swiftRNCBROBU(BCRSibiu, Suc.Balcescu). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertele neinsotite de GP vor fi respinse.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand GP cand: retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind castigatoare;nu constituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei, nu mai tarziu de 15zile de la semnnarea contr.;oferta sa fiind castigatoare, refuza semnnarea contr.in perioada de valabilitate a ofertei;respingerea pe fond a unei contestatii de CNSC, se retine din GP 882, 66lei, cf.art.278^1, OUG 34/2006. La conversia val.aferenta GP constit.intr-o alta moneda se are in vedere cursul de schimb BNR valabil in 16.04.2013.
Garantie de buna executie
10% din val.contr.fara TVA.Societatile care fac dovada ca se incadr. in cat. IMM-urilor, beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume, conf. art.16, alin. 2), din L.346/2004.GBE se va constit. de catre ofertant printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in cazul scrisorii de garantie bancara se va respecta modelul din Sectiunea Formulare ? Form. 10)sau prin retineri succesive din sumele datorate pt.fact.partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unit.Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent.Suma initiala depusa de contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contr.fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contr., AC urmeaza sa alim.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.GBE se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contr
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Formular 6 ? Sectiunea Formulare (original)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentare Formular 7 ? Sectiunea Formulare (original)3)Certificat de atestare fiscalaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).4)Certificat de taxe si impozite localeCertificat de taxe si impozite locale din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentare Formular 13? Sectiunea Formulare (original)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin L. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original) (Se va respecta modelul Formular 16-Sectiunea Formulare).Nota: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General: SAVA AugustinDirector Operational: VELICU GheorgheDirector Economic: CETEAN MarianaDirector Comercial: IVANCEA Iulia-CristinaSef Serviciu Comercial: CIUCUR MirelaSef Serviciu Financiar contabilitate: AXENTE VioricaSef Atelier Mijloace tehnice aeroportuare: SABAU Marius-VasileOficiul Juridic: FLORESCU MarianaSef Birou Contracte, achizitii publice si investitii: NISTOR MariaNota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla intr-unul dintre urmatoarele cazuri: a) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani;b) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din Romania sau din tara in care este stabilit;d) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;e) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;g) se afla in una din situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum sunt acestea definite la art. 1 din Ordinul nr. 170/2012. 1) Pentru persoanele fizice/juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru persoanele fizice/juridice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in tara in care este rezitent (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate la punctul 1) trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.2) Autorizatia eliberata de Directia Sanitar Veterinara pentru prestarea activitatilor de deratizare si dezinsectie, pentru a se respecta Ordinul Directorului General al ANSVSA, nr. 16/2010, pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de inregistrare/autorizare sanitar-veterinara a unitatilor/centrelor de colectare/exploatatiilor de origine si a mijloacelor de transport din domeniul sanatatii si al bunastarii animalelor, a unitatilor implicate in depozitarea si neutralizarea subproduselor de origine animala care nu sunt destinate consumului uman si a produselor procesate (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).3) Documente de atestare profesionala pentru activitatile de deratizare si dezinsectie pentru cel putin un angajat al societatii, pentru a se asigura ca aceste servicii sunt prestate de personal instruit si avizat in vederea utilizarii substantelor necesare (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., 2.Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., 2. Experienta similaraSe vor depune in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare obiectului contractului;, 3.O declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se vor depune caziere judiciare ale personalului propus pentru indeplinirea prezentului contract de servicii (minim 12 persoane). 1. Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru prestarea serviciilor de tipul celor ce fac obiectul prezentului contract), conform EN ISO 9001:2008 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie, ?conform cu originalul?, 2.Ofertantul trebuie sa detina sistem propriu de management de mediu certificat conform EN ISO 14001:2005 (sau echivalent).Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management de mediu, conform EN ISO 14001:2005 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer