Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de editare carti


Detaliu pentru invitatia numarul 324585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 324585/20.04.2012
Denumire contract: Contract de servicii de editare carti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Eroilor nr. 30, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210152, telefon: +40 253211675, fax: +40 253215794, persoana de contact: Dragut Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Constantin Brancusi , Directia Generala Administrativa, Str.Unirii Nr. 30, Tg-Jiu, tel.+40 253211675
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de editare carti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de editare carti
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de :4000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile incepand de la data primirii ofertelorEste respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2. Sau cu OP in contul autoritatii contractante RO95TREZ3365005xxx001913 (cod fiscal 4597441) deschis la Trezoreria TarguJiu , pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertelor ? 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA. Constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO95TREZ3365005XXX001913 deschis la Trezoreria Targu Jiu. - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (...). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Eliberarea GBE se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006. Operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.1.Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.33. Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerinteloreventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .4. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei nr.1, respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic , se va atasa o imputernicire pentru acesta.6. Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.7. Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fievalabile la data depunerii ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.8. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.9.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competenteCerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetenein a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediulCerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediulDeclaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completaFormularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul universitatii suntProf.univ.dr. Adrian Gorun ?rectorProf.univ.dr.ing. MihaiCruceru ? prorectorProf.univ.dr.ing. Liviu Marius Cirtina ? prorecto Ec. Ion Bazoc ? contabil sefPersoane implicate in derularea proiectului si a procesului de achizitieManager proiectconf.univ.dr. Cornelia Tomescu DumitrescuSef Serviciu Adm. Achizitii si Investitiiing. Gheorghe DragutResponsabil financiar proiectConf.univ.dr.NicolaeEcobiciEc. MihaelaNovacEc. Caragea DanielEc. AlinaHoltJr. CristinelRujanJr. Vasile Adrian Cornescu4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordin ANRMAP nr.314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati. Persoanelor juridice /fizice romane- Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataPersoanelor juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident - (traduceri in limba romana). Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind situatia economico financiaraCerinta nr.2Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii treiani :2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010 , 2011 pentru cei care pot demonstramedia cifrei de afaceri globala pentru aceasta perioada , sa fie de cel putin400000 leiPentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Nationale Romane, dupa cum urmeaza: ANULCURS EURO20083, 682620094, 239920104, 209920114.2698Cerinta nr.3Bilant Contabil- bilanturile contabile sau extrase de bilant aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCerinta nr.2Informatii privind capacitatea profesionalaCerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiCerinta nr.4: sa faca dovada ca dispun de o Echipa tehnica cu minim 2 membrii cu experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: 1.Manager de proiect si responsabil cu stabilirea conceptului materialelor 2.Responsabil cu tiparirea/imprimarea materiale., Cerinta nr.5: Ofertantultrebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal sau asociat, unul sau mai multe contracte constand in servicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata pecizata la cap.II.2.1 Cerinta nr. 11 Ofertantii vor prezenta: -certificat de asigurarea a managementului calitatii ISO 9001 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: Oferta cu cel mai mic pret va primi 100 puncte. Aceasta se numeste pret minim.Punctajul financiar pentru celelalte oferte vor fi calculate proportional (pentru oferta n): P(financiar n) = (Pret minim/ pret(n)) x 100
. Timp de executie
100
Descriere: Timpul de executie va fi exprimat in zile . Timpul maxim de executie nu va depasizece zile , oferta care va depasi acest timp va fi declarata neconforma iar pentru timp de executie sub trei zile nu se acorda punctaj suplimentar Oferta cu timpul de executie cel mai mic, exprimat in zile , dar nu mai putin de trei zile, primeste 100 de puncte.Punctajul pentru celelalte oferte se va calcula astfel : T(oferta n)=(timp minim ofertat /timp oferta (n))x100 Detalii privind algoritmul de calcul pentru punctajul final Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei Punctaj total =Punctaj financiar x 80% + Punctaj pentru timp de executiex20% Oferta cu punctajul cel mai mare este declarata castigatoare .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer