Achizitie publica - Contract de servicii de elaborare a documentatiei de proiectare pentru cresterea capacitatii portante pe DJ 248 intre km 4+345 ? km 7+670 aferenta obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea drumului interjudetean DJ 24
Detaliu pentru invitatia numarul 356637
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356637/19.12.2013
Denumire contract: Contract de servicii de elaborare a documentatiei de proiectare pentru cresterea capacitatii portante pe DJ 248 intre km 4+345 ? km 7+670 aferenta obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea drumului interjudetean DJ 248 Iasi ? Vaslui?, cod SMIS 964
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: +40 0232235100, Fax: +40 0232214425/210/336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 0232235100, fax: +40 0232214425/210336, persoana de contact: Directia Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Iasi, Directia Achizitii Publice, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de elaborare a documentatiei de proiectare pentru cresterea capacitatii portante pe DJ 248 intre km 4+345 ? km 7+670 aferenta obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea drumului interjudetean DJ 248 Iasi ? Vaslui?, cod SMIS 964
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de servicii, ce urmeaza a fi atribuit, consta in: elaborarea documentatiei de proiectare pentru cresterea capacitatii portante pe DJ 248 intre km 4+345 ? km 7+670 aferenta obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea drumului interjudetean DJ 248 Iasi ? Vaslui?, cod SMIS 964, astfel: ETAPA I? realizare expertiza tehnica pentru a se putea analiza posibilitatea cresterii capacitatii portante pe tronsonul din drumuljudetean DJ 248 cuprins intre km 4+345 ? km 7+670;? elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (DALI), inclusiv studii, analiza cost-beneficiu, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism pentru tronsonul de drum judetean cuprins intre 4+345 ? km 7+670;ETAPA A II A? elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatia pentru obtinere autorizatie de constructie pentru realizarea obiectivului de investitie in vederea cresterii capacitatii portante pentru tronsonul de drum judetean cuprins intre 4+345 ? km 7+670;Valoarea estimata totala a contractului este de 44.483, 87 lei (fara TVA) echivalentul a 9988, 29 Euro, la cursul BNR din 10 decembrie 2013, 1 Euro = 4, 4536 lei.Valoarea estimata a contractului nu cuprinde cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui contract este "0".Valoarea totala fara TVA pentru contractul de servicii de proiectare tehnica costand in elaborarea documentatiei de proiectare pentru cresterea capacitatii portante pe DJ 248 intre km 4+345 ? km 7+670 aferenta obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea drumului interjudetean DJ 248 Iasi ? Vaslui?, cod SMIS 964, este 44.483, 87 lei fara TVA defalcata astfel : Etapa I: 10.000 lei fara TVAEtapa II: 34.483, 87 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 889, 67 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Formular 1) sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a valorii garantiei in numerar.Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA astfel : - prin depunerea la casieria autoritatii contractante, din Iasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi a sumei in numerar;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Formular 2), in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se va putea constitui si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%a cuantumului garantiei de buna executie(pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM).Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati ale unei organiza?ii criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original. (Completare Formular nr. 4)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (toti membrii asocierii, dupa caz) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine, dupa caz).Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original.(Completare Formular nr. 4 )- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .2.Certificate de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local de la sediul social, sediul/sediile secundar/secundare si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere, in original (completareFormular nr. 5)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, in original. (completare Formular nr. 5A)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere, in original (completareFormular nr.6)Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: -Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, - Victor Chirila- Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, - Victorel Lupu-Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, - Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, - Gabriela Alungulesei-Director Executiv, Directia Juridica, - Elena Arvinte - Director Executiv, Direc?ia Economica, - Nicoleta Dolachi-Pelin - Directia Economica, Director Executiv Adjunct, - Cristina Teodora Jinga - Director Executiv, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, - Ingrid Carmen Irimescu- Sef Serviciu pentru Proiecte cu Finantare Internationala, Cooperare Interregionala si Europeana, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, - Marius Tanase -Consilier, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, - Anca Luminita Muscheru- Director Executiv, Directia Achizitii Publice, - Iulia-Ramona Antonesei-Ropcean - Directia Achizitii Publice, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, - Alina Diana Iosub - Consilier, Directia Achizitii Publice - ServiciulAchizitii Publice si Contracte, - Catalina Serbanoiu ? Consilier juridic, Directia Achizitii Publice - ServiciulAchizitii Publice si Contracte, - Mihai Iftimiei ? Consilier juridic, Directia Achizitii Publice - ServiciulAchizitii Publice si Contracte.- Consilieri judeteni : Aivanoaei Constantin Alin, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cojocaru Petru Bogdan, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Doleanu Stefan, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Petrache Florica, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Rosu Ticu Adrian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului. Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/ recomandari). Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 E, in original., 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii similare, demonstrate prin cel putin 1 (unu) contract.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Experienta similara (Completare Formular nr. 8A)- Prezentare certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Nota 1: Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Nota 2: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., 3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal: 1) Inginer proiectant (cai ferate, drumuri si poduri) ? 1 persoanaExperienta profesionala relevanta: - experienta in realizarea de proiecte tehnice si detalii de executie de drumuri si poduri;Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - Curriculum vitae (Formularul 10) in original;
- Copie cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de studii.Operatorului ec. clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de doc. care sa ateste exp. prezentata in CV: copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze exp.indicata in CV.2) Expert tehnic autorizat cf. Ordinului nr. 777/2003? 1 persoanaCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - dovada atestarii/ autorizarii sau documentul de autorizare al persoanei fizice, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?., 3) Analist financiar (economist) ? 1 persoanaExperienta profesionala relevanta: - experienta in elaborarea analizei economice - financiare;Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - Curriculum vitae (Formularul 10) in original;
- Copie cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de studii.Operatorului ec. clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de doc. care sa ateste exp. prezentata in CV: copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze exp.indicata in CV.Pentru fiecare categorie de personal minim ofertantul va prezenta : - declaratie de disponibilitate in original conformFormularul nr. 11 ? Sectiunea Formulare.- contract de colaborare/angajament de participare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului;, Tertul sustinatorCapacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr. 13 si/sau Formularului 13A privind sus?inerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/grupului de operatori economici pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, dupa caz, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeIn cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 12 si anexa la Formularul 12, cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/ subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Se va completa Formularul 6.Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 08:48