Achizitie publica - Contract de servicii de elaborare a documentatiei tehnico ? economice necesare realizarii proiectului ?CENTRUL INTERMODAL REGIONAL DE TRANSPORT MARFA IN ZONA IASI?
Detaliu pentru invitatia numarul 336069
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336069/25.09.2012
Denumire contract: Contract de servicii de elaborare a documentatiei tehnico ? economice necesare realizarii proiectului ?CENTRUL INTERMODAL REGIONAL DE TRANSPORT MARFA IN ZONA IASI?
Stare procedura: Suspendata(din 02.10.2012 13:21)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 232235100, fax: +40 232214425, persoana de contact: Anca Muscheru, Director Executiv Directia Achizitii Publice-Serviciul Achizitii Publice si Contracte.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de elaborare a documentatiei tehnico ? economice necesare realizarii proiectului ?CENTRUL INTERMODAL REGIONAL DE TRANSPORT MARFA IN ZONA IASI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va avea ca obiect realizarea urmatoarelor tipuri de servicii: - Elaborare ?Studiude fezabilitate? ? in vederea realizarii proiectului ?CENTRUL INTERMODAL REGIONAL DE TRANSPORT MARFA IN ZONA IASI?, elaborat conform HG 28/2008, inclusiv Studiu topografic, Studiu geotehnic, Studiu de amplasament/locatie a obiectivului de investitie, Analiza cost ? beneficiu realizata conform prevederilor din Orientarile Comisiei Europene si conform prevederilor Ghidului Comisiei Europene (varianta iunie 2008);
- Elaborare documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate in Certificatul de urbanism, Studiul de impact asupra mediului in vederea obtinerii Acordului de mediu in conformitate cu legislatia de mediu in vigoare privind stabilirea procedurii cadru de evaluare a impactului asupra mediului.- Consultanta tehnico ? economica pentru obtinerea finantarii din fonduri europene (POS ?Transport?).In vederea obtinerii finantarii proiectului ?CENTRUL INTERMODAL REGIONAL DE TRANSPORT MARFA IN ZONA IASI? , prestatorul va asigura prin personal specializat consultanta tehnico ? economica pentru intocmirea cererii de finantare si a documentelor suport solicitate prin Ghidul Solcitantuluipentru Programul Operational Sectorial ?TRANSPORT?, Domeniul Major de Interventie 3.1- ?Modernizarea sectorului de transport in scopul imbunatatirii protectiei mediului, a sanatatii umane si a sigurantei pasagerilor?, ?i consultan?a pe parcursul verificarii cererii de finan?are de catre Autoritatea de Management POS Transport, pana la semnarea contractului de finan?are.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 10.000 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 siAnexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv suma de 4.334 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model GBE) sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contr. Daca partile convin, GBE se va putea constitui si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006. GBE a contractului trebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prev. legislatiei in vig. (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 180.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, 3.Certificat de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi. Certificatul de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi se elibereaza prin Serviciul Sinteza si Recuperare Creante , C.J.Iasi, et.2, cam. 60, 61, 62, in cel putin 3(trei) zile lucratoare de la data inregistrarii cererii la registratura C.J. Iasi, parter, cam.101. Au obligatia de a prezenta Certificatul mentionat operatorii economici care au sediul in judetul Iasi, precum si operatorii economici care nu au sediul in judetul Iasi, dar au puncte de lucru in judetul Iasi. Operatorii economici care nu au sediul si nici puncte de lucru in judetul Iasi vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu au datorii la bugetul Consiliului Judetean Iasi.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Victorel Lupu-Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, Maria Poraico-Sef Serviciu Juridic-Contencios si Managementul Calitatii, Dumitru Cantemir-Sef Serviciu Financiar Contabil si Gestionarea Patrimoniului, Elena Adriana Margarint-Sef Serviciu Fonduri Speciale, Sinteza si Recuperare Creante, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Teodora Jinga-Director executiv, Carmen Irimescu-Sef Serviciu Proiecte si Parteneriate, Pastravanu Ionela Laura-consilier Serviciul Proiecte si Parteneriate, Marius Tanase -consilier Serviciul Proiecte si Parteneriate, Anca Muscheru-Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Alina Iosub-consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Mihai Iftimiei-consilier juridic Serviciul Achizitii Publice si Contracte.- Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Informatii privind asociatii -Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI 4. - Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care fac obiectul prezentei proceduri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului. Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/ recomandari). Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 E, in original., 1. Ofertantul va face dovada experientei similare in elaborarea de studii de fezabilitate prin prezentarea a minim 1 (un) contract similar prestat in ultimii 3 ani.2. Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme prestarea contractului de servicii similare de mai sus., 1. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 I, in original., Lista personalului ?cheie? propus pentru indeplinirea contractului, insotita de CV-uri si diplomele de studii, certificate sau orice alte documente relevante. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Ofertantul va avea obligatia sa asigure urmatorii experti principali: ? inginer cai ferate drumuri si poduri ? minim 1 - cu experienta in calculul si proiectarea structurilor constructiilor curente de cai ferate; asigurarea calitatii si aplicarea legislatiei specifice constructiilor de cai ferate; evaluarea si diagnosticarea comportarii in exploatare a cailor feratesi stabilirea solutiilor de reabilitare si consolidare - experienta minim 5 ani in domeniul studiilor;? arhitect ? minim 1 - experienta minim 5 ani in domeniul studiilor;, continuare? inginer drumuri ? minim 1 - experienta minim 5 ani in domeniul studiilor;? Inginer instalatii hidro edilitare ? minim 1 - experienta minim 5 ani in domeniul studiilor;? Inginer instalatii electrice ? minim 1 - experienta minim 5 ani in domeniul studiilor;? Economist/finantist ? minim 1 - care sa poata acorda asistenta pe probleme precum modelarea financiara, analiza si cuantificarea riscurilor, structurarea proiectelor, analiza economica ? financiara, etc. - experienta minim 5 ani in domeniul studiilor., continuareOfertantul trebuie sa se asigure si sa garanteze ca expertii pe care ii propune in cadrul acestui contractsunt disponibili pe intreaga perioada de executie a contractului pentru realizarea activitatilor prevazute.In acest sens, Ofertantul va anexa o declaratie de disponibilitate a fiecarui expert cheie, semnata de catre acesta.Prestatorul va selecta si angaja alti experti dupa necesitati, conform profilurilor identificate in Caietul de Sarcini.Expertii care vor participa la realizarea acestei documentatii tehnice trebuie sa nu se afle in nici un fel de conflict de interese cu responsabilitatile acordate lor si/sau cu activitatile pe care le vor desfasura in cadrul contractului., Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice de care dispune pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice de care dispune care vor participa direct la indeplinirea contractului, prin completarea Anexei 7.2.2.12H., in conformitate cu caietul de sarcini.Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoareleechipamente :3 calculatoare, 1 plotter, 1 imprimanta, 1 telefon, 1 fax, 1 xerox, acces la internet., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional., -Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de calitate astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (45 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1n = (Pretul minim /Pretul ?n?) x 45 puncte, unde: - ?P1n? este Punctajul realizat de Ofertantul ?n? in urma evaluarii ofertei acestuia conform factorului 1 de evaluare;
- ? Pretul minim ? este pre?ul cel mai mic dintre pre?urile ofertelor evaluate;
- ? Pretul? ?n? este Pretul oferit de ofertantul ?n?
Modul in care ofertantul intelege obiectivele contractului si rezultatele asteptate
55
Descriere: P2 = (1) + (2) unde: P.2.1 Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului - max. 25 puncte;P.2.2.Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini - max. 30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 16:39