Achizitie publica - Contract de servicii de elaborare a studiului de potential privind dezvoltarea la nivelul municipiilor Timisoara si Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 331518
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331518/12.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii de elaborare a studiului de potential privind dezvoltarea la nivelul municipiilor Timisoara si Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Pentru Dezvoltare Regionala VestCod fiscal: 11354496, Adresa: Str.Proclamatiei de la Timisoara, Timisoara, Telefon: 0256491981, Fax: 0256494981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Proclamatiei de la Timisoara, nr. 5, et. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300054, telefon: +40 256491923, fax: +40 256491981, persoana de contact: Carmen Ciobanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Proclamatiei de la Timisoara, nr. 5, et. 1, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de elaborare a studiului de potential privind dezvoltarea la nivelul municipiilor Timisoara si Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma derularii procedurii de atribuire se va incheia un contract de servicii pentrurealizarea studiului de potential privind dezvoltarea la nivelul municipiilor Timisoara si Arad, care sa reprezinte un cadru general coerent pentru planificarea si programarea regionala in perioada de programare post 2013 si, totodata, un model de dezvoltare urbana integrata durabila, bazata pe coeziune economica, sociala si teritoriala.Rolul acestui instrument strategic este de a identifica pentru viitoarea perioada de programare masuri prin care sa se sustina atractivitatea oraselor Timisoara si Arad si cresterea rolului regional/zonal al acestora, prin promovarea regenerarii urbane, abordarii integrate in dezvoltare urbana si prin intarirea relatiilor urban-rural si urban-urban.Studiul va pune in evidenta, din perspectiva teritoriala integrata, modalitatile de valorificare a potentialului acestor doua orase si a localitatilor invecinate, domeniile si activitatile cu cele mai mari sanse pentru aceste orase sa isi consolideze avantajul competitiv si sa-si consolideze rolul de poli de atractie in Regiunea Vest. Se va realiza o viziune integratoare a actiunilor de dezvoltare pe axa Timisoara-Arad, cu solutii izvorate din nevoile, caracteristicile, resursele si oportunitatile economice ale acestei zone.
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO56 BACX 0000 0001 8858 7000 deschis la Unicredit Tiriac Bank. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, ?In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;?
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului de serviciiModul de constituire a garantiei de buna executie va fi in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar al companiei;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006;Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. Sorin Maxim, Director General ADR Vest;2. Mihaela Pirtea, Director DEACF;3. Liliana Birau, Consilier Juridic;4. Raluca Cibu ? Buzac, Director DPRI;5. Adrian Mariciuc, Sef Birou Pol de Crestere;6. Carmen Mager, Consultant achizitii.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt membrii Consiliului de Dezvoltare Regionala si anume: 1. Constantin Ostaficiuc, membru CDR;2. Mircea Ioan Molot, membru CDR;3. Ionesie Gheorghioni, Vicepresedinte CDR;4. Petru Nicolae Iotcu, Presedinte CDR;5. Gheorghe Ciuhandu, membru CDR;6. Marinel Pasca, membru CDR;7. Vasile Horj, membru CDR;8. Gheorghe Falca, membru CDR;9. Peter Antal, membru CDR;10. Emilia Branet, membru CDR;11. Mihai Stepanescu, membru CDR;12. Simion Iancu, membru CDR;13. Ioan Borduz, membru CDR;14. Mircia Muntean, membru CDR;15. Emil Risteiu, membru CDR;16. Adrian Filip Iovanesc, membru CDR. Pentru dovada formei de inregistrare si a obiectului de activitate al operatorului economic, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCerinta minima de calificare: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009 sa fie cel pu?in egala cu 700 000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa si expertii va cuprinde numele, prenumele expertului, pozitia ocupata, domeniul de implicare in contract si experienta in domeniu;Calificare si experienta profesionala experti: 1. Expert cheie senior in planificare (Planner senior)-Min studii sup. absolvite cu diploma de licenta;Min 3 ani experienta profesionala specifica in domeniul elab. de studii.2.Expert cheie senior analiza macroeconomica-Min studii sup. absolvite cu diploma de licenta;Minim 3 ani experienta profesionala specifica in domeniul elab. de studii.3. Expert cheie junior planificare-Planner junior- Min. studii sup. absolvite cu diploma de licenta;Min.1 an experienta profesionala specifica care sa contina si realizarea, intretinerea sau actualizarea de baze de date.4. Expert in planificare urbanistica-Min. studii sup. absolvite cu diploma de licenta;Min. 3 ani experienta profesionala specifica in domeniul elaborarii de studii, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, descrierea serviciilor prestate cu rezumarea studiilor realizate, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara in prestarea anterioara de servicii pentru elaborarea de studii in domeniul planificarii si dezvoltarii strategice, dovedita prin cel mult doua contracte a caror valoare insumatasa fie de minim: 330 000 lei (fara TVA)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 14:48