Achizitie publica - Contract de servicii de expediere a corespondentei interne si externe pentru Ministerul Justitiei
Detaliu pentru invitatia numarul 344816
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344816/04.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii de expediere a corespondentei interne si externe pentru Ministerul Justitiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul JustitieiCod fiscal: 4265841, Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372041115, Fax: +40 0372041114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, Registratura generala - parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Ministerului Justitiei, str.Apolodor nr.17, sect.5, Bucuresti ? Serviciul achizitii publice, mezanin, cam.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de expediere a corespondentei interne si externe pentru Ministerul Justitiei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii expediere corespondenta interna si externa pentru Ministerul JustitieiOptiuni: Conf.art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774.19 - 145, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constit.prin scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei in contul IBAN RO22 TREZ 7005 005X XX00 0156 deschis la ATCPMB, in cuantum de 1.935, 48 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Conf.art.278^ 1 alin.1 lit.c) din OUG 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, MJ va retine contestatorului din garantia de participare, respectiv suma de 967, 74 lei.Garantia de participare va fi depusa in original impreuna cu oferta la sediul Ministerului Justitiei, str.Apolodor nr.17, sector 5, Registratura generala?parter.Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse.In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G. nr. 27/2006".Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (FORMULARUL 1)- se solicita obligatoriu si vor trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (FORMULARUL 2) - se solicita obligatoriu si vor trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala ANAF din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificatele de la punctele 2 si 3 vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declara?ie privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL 3)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (FORMULARUL 4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (FORMULARUL 5) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectuluiprocedurii sau similar. Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Pentru pers juridice/fizice straine : documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Expedierea actele de procedura se va face in toate unitatile administrativ-teritoriale din tara solicitate de autoritatea contractanta.Cerinta nr. 2: Autorizarepentru furnizare de serviciipostalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 10:44