Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de servicii de formare profesionala - plata cu ora lectori teorie si practica curs lucrator finisor in constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 324894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILA
Numar invitatie: 324894/24.04.2012
Denumire contract: contract de servicii de formare profesionala- plata cu ora lectori teorie si practica curs lucrator finisor in constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRAILACod fiscal: 11401237, Adresa: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Telefon: 0239611376, Fax: 0239611386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DOROBANTILOR NR. 603-605, Braila, Romania, cod postal: 810067, telefon: +40 0239611376, fax: +40 0239611386, persoana de contact: Florica Nedelcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUD. BRAILA, LOCALITATEA BRAILA, B-DUL DOROBANTILOR NR.603-605, ETAJ.3, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicii de formare profesionala- plata cu ora lectori teorie si practica curs lucrator finisor in constructii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de formare profesionala - plata cu ora lectori de teorie si practica pentru obtinerea calificarii in meseria de lucrator finisor in constructii de catre 28 de persoane.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 100 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, specificata in clar de ofertant, trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 12 luni de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AJOFM Braila a unei sume in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO80TREZ1515005XXX000170 deschis la Trezoreria Braila. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 7 Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa Formularul 2;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea Formularului 3- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.In cazul incare ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un act eliberat de autoritatea in cauza.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent - Completarea Formularului 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006- se va completa formmularului 11Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.J.O.F.M.- Director executiv: Cirligea Simona Adriana- Director executiv adjunct: Mirica Zina Mihaela- Sef serviciu buget: Nedelcu Florica- Sef agentia locala: Stan Cezaria Gabriela- Membrii comisiei de evaluare : Luca Argentina, Marin Aurelia, Ilie Lascu, Vasilescu Laurentia- Membri supleanti: Nutu Mariana, Florin Constantin, Marchidanescu Aneta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractuluiNota: In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea AJOFM Braila, inainte de transmiterea comunicarii rezultattului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele in original/copii legalizte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Executarea a cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele solicitate, Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru factorul de evaluare pretul ofertei punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai mic pret se acorda maxim de puncte, respectiv 80 b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel : S1 = (Pminim/Pn ) X 80 puncte, unde: S1 este punctajul obtinut de oferta respectiva, Pminim este cel mai mic pret ofertat Pn este pretul ofertei respective.
resurse umane
20
Descriere: Se acorda 10 puncte daca pregatirea teoretica este asigurata de persoane care au predat la cel putin un curs similar; se acorda alte 10 puncte daca instruirea practica este realizata de lectori care au efectuat instruire practica pentru cel putin un curs similar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer