Achizitie publica - Contract de servicii de formare profesionala ( cod CPV ? 80530000-8), ce constau in cursuri de formare profesionala in ocupatia de MANAGER DE PROIECT, cod COR 242101.
Detaliu pentru invitatia numarul 338613
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338613/01.11.2012
Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala ( cod CPV ? 80530000-8), ce constau in cursuri de formare profesionala in ocupatia de MANAGER DE PROIECT, cod COR 242101.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA CONSTANTACod fiscal: 11343926, Adresa: STR.LACULUI, NR.14, LOC. CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241-619663, Fax: 0241-673840
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.LACULUI, NR.14, LOC. CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900415, telefon: +40 241481531, fax: +40 241673840, persoana de contact: LUMINITA ALUPOAIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM CONSTANTA, SALA DE CONSILIU ETAJ 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala ( cod CPV ? 80530000-8), ce constau in cursuri de formare profesionala in ocupatia de MANAGER DE PROIECT, cod COR 242101.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Formarea profesionalaa somerilor indemnizati/neindemnizatiaflati in evidentele AJOFM Constanta prin cursuri de initiere/specializare/perfectionare/calificare.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 50 leisi poate fi platita cu OP la Trezoreria Constanta in contul: RO52TREZ2315005XXX000370 sau la casieria AJOFM Constanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: se va completa Formularul nr.12A) si certificatul deinmatriculareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Solicitat [x]Nesolicitat [ ] Cerinta obligatorie: se va completa Formular nr. 12BSe vor prezenta si urmatoarelor documente: 1.Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrarefiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialprivind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.2.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale alunitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care saateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in originalsau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 si 181din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Garantia de participare Dovada achitarii acesteia in contul AJOFM Constanta. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langainstantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentruconformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actualasi obiectul de activitate al societatii.1. Autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare in conditiile O.G. nr. 129/2000 privindformarea profesionala a adultilor, conform careia pot organiza cursuri deinitiere in ocupatiaMANAGER DE PROIECT.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.2. Autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare in conditiile O.G. nr. 129/2000 privindformarea profesionala a adultilor, conform careia pot organiza cursuri deinitiere in ocupatia MANAGER DE PROIECT.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat [x]Nesolicitat [ ] Se vor prezentainformatiicu privire la: 1. Fisa de informatii generale (formularul B2)2. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organelecompetente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat[x]Nesolicitat [ ] Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: 1.1. Declaratie privind experienta similara (Formular nr. B3)2.2.Declaratie care contine informatii privind spatiul unde se vadesfasura activitatea de formare profesionala, dotarile specifice, echipament tehnicnecesar desfasurarii contractului. Se vaprezenta formularul B3.1(Declaratie privind resursele tehnice) si, de asemenea, copie de pe actul de proprietate sau de inchirierea spatiului unde se va desfasura activitatea de formareprofesionala.3.Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat sial cadrelor de conducere (Formular nr.B3.2 ? declaratie privindresursele umane)insotit de lista formatorilor care vorparticipa la desfasurarea programului de formare profesionala sicare vor asigura pregatirea teoreticasi instruirea practica, pe discipline, pentru meseriasolicitata si de CV-ul fiecarui format
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
OFERTA TEHNICA
70
Descriere: SEDIU, DOTARI, PERSONAL, MIJLOACE TEHNICI
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 11:51