Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de formare profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 325215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA TIMIS
Numar invitatie: 325215/27.04.2012
Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA TIMISCod fiscal: 11375707, Adresa: BV. REPUBLICII NR. 21, Timisoara, Telefon: 0256294627, Fax: 0256294234
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. Republicii nr.21, Timisoara, Romania, cod postal: 300158, telefon: +40 256294231, fax: +40 256294234, persoana de contact: Secretariat cam.202
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, Romania, bv. Republicii nr.21, cam.305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala pentru somerii inregistrati in evidenta AJOFM Timis
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 002, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va prezenta o garantie de participare la licitatie pentru ocupatia/ocupatiile ofertate in cuantum de 1% din valoarea estimata: 1 asistent manager=100 lei/2 vanzator marfuri alimentare=130 lei/ 3 limba engleza=100 lei/ 4 limba germana=100 lei/ 5 contabil=160 lei/ 6 designer pag web=100 lei/ 7 electrician=150 lei/ 8 frizer coafor=294 lei/ 9 inspector resurse umane=160 lei/ 10 instalator=150 lei/ 11 ingrijitoare batrani=132 lei/ 12 ingrijitoare copii=77 lei/ / 13 manager proiect=150 lei/ 14 manager resurse umane=56 lei/15 masor=77 lei/ 16 macelar=84 lei. Total 1+ 2+ 3+?+ 16= 2.020 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poatre constitui si prin depunere la casieria AJOFM Timis a sumei in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO60TREZ 6215005XXX000296, deschis la Trezoreria Timisoara. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de ofertant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 dinO.U.G. nr. 34/2006, (Formular 1)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3)4.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular 4)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 privindconflictul de interese (Formular 5)6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilorscadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoanele juridice straine) din luna anterioara celei in care se depunofertele. Original sau copie conforma cu originalul. Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile anteriordatei stabilite pentru depunerea ofertelor, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare, in original sau copie conform cu originalul. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAENasociat obiectului contractului.2.Autorizatie de furnizor de formare profesionala/decizie privind autorizarea pentru fiecare lot/meserie/ocupatie ofertata. Documentele se depun sub urmatoarea forma: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca, in ceea ce priveste cursurile de formareprofesionala pentru care se prezinta oferta, acestea vor fi finantate exclusive din bugetul asigurarilorpentru somaj (de catre AJOFM Timis) si nu din alte surse/fonduri (FSE, etc.).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
40
Descriere: evaluarea se va face conform anexelor la prezenta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Timisoara, bv. Republicii nr.21, cam.404
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer