Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de formare profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 345976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA TIMIS
Numar invitatie: 345976/26.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA TIMISCod fiscal: 11375707, Adresa: BV. REPUBLICII NR. 21, Timisoara, Telefon: 0256294627, Fax: 0256294234
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul AJOFM Timis, bv. Republicii nr. 21, camera 202 (secretariat), Timisoara, Romania, cod postal: 300159, telefon: +40 0256294627, fax: +40 0256294234, persoana de contact: UNGURAS FLORIN ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AJOFM Timis, bv. Republicii nr. 21, camera 301, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala a somerilor indemnizati/neindemnizati aflati in evidentele AJOFM Timisi meserii/ocupatii conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va prezenta o garantie de participare la licitatie pentru ocupatia/ocupatiile ofertate in cuantum de 1% din pretul estimativ al contractului: 1 asistent manager=70 lei/2 vanzator marfuri alimentare=156 lei/ 3 limba engleza=115 lei/ 4 limba germana=115 lei/ 5 contabil=140 lei/ 6 designer pag web=66 lei/ 7 electrician=140 lei/ 8 frizer coafor=294 lei/ 9 inspector/referent resurse umane=144 lei/ 10 instalator=140 lei/ 11 ingrijitoare batrani=132 lei/ 12 ingrijitoare copii=77 lei/ / 13lucrator finisor pentru constructii= 77 lei/ 14 manager proiect=66 lei/ 15 manager resurse umane=99 lei/16 masor=73 lei/ 17 operator calculator=196 lei/ 18 ospatar=182 lei. Total 1+ 2+ 3+?+ 18= 2.282 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poatre constitui si prin depunere la casieria AJOFM Timis a sumei in numerar. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO60TREZ 6215005XXX000296, deschis la Trezoreria Timisoara. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de ofertant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 dinO.U.G. nr. 34/2006, (Formular 1)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3)4.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular 4)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 privindconflictul de interese (Formular 5)6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilorscadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoanele juridice straine) din luna anterioara celei in care se depunofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detinFunctii de conducere in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Latcu Florentin Petru, Taran Ionel, UngurasFlorin Adrian, Godeanu Daniela Jana, Preda Amelia, Zidaru Constantin Dumitru Aurel, Popa Ion, Mitrica Daniela, Garantia de participare: dovada achitarii acesteia in contul AJOFM Timis. Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile anteriordatei stabilite pentru depunerea ofertelor, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare, in original sau copie conform cu originalul. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAENasociat obiectului contractului.2.Autorizatie de furnizor de formare profesionala/decizie privind autorizarea pentru fiecare lot/meserie/ocupatie ofertata. Documentele se depun sub urmatoarea forma: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca, in ceea ce priveste cursurile de formareprofesionala pentru care se prezinta oferta, acestea vor fi finantate exclusive din bugetul asigurarilorpentru somaj (de catre AJOFM Timis) si nu din alte surse/fonduri (FSE, etc.).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Conform Caietului de sarciniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conform Caietului de sarciniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
OFERTA TEHNICA
40
Descriere: conform Caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., Sediul AJOFM Timis, Timisoara, bv. Republicii nr.21, cam.404 si de pe www.timis.anofm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer