Achizitie publica - Contract de servicii de formare profesionala cursuri in meseria de Lucrator in alimentatie
Detaliu pentru invitatia numarul 348507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348507/13.06.2013
Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala cursuri in meseria de Lucrator in alimentatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca AradCod fiscal: 11376249, Adresa: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Telefon: +40 0257211791, Fax: +40 0257211230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Romania, cod postal: 310181, telefon: +40 257211791, fax: +40 257211230, persoana de contact: Liliana Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Romania, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala cursuri in meseria de Lucrator in alimentatie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de formare profesionala (cod CPV ?80530000-8), ce constau in cursuri in meseria de Lucrator in alimentatie ? cod nomenclator ? 5122.1.1
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA :224 lei;Perioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara;
- in numerar prin depunere la casieria AJOFM ARAD sau- prin ordin de plata in cont RO17TREZ0215005XXX006648 deschis la Trezoreria Arad;in cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. Completare Formular 12J
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in valoare de 3% din valoarea estimata a contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara- in numerar prin depunere la casieria AJOFM ARAD sau- prin ordin de plata in cont RO17TREZ0215005XXX006648 deschis la Trezoreria Arad.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscalade pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, in original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelelocale.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006Persoanele ce detin functii dedecizie laautoritatea contractanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florin Ioan Farcas - Directorexecutiv: - Florin Ioan Fodor ? Pres. comisiei de evaluare- Danut Balas - membru- Mihaela Nila ? membru- Liliana Bogdan - membru- Luminita Pasca ? membru- Adriana Soneriu ? Membru de rezerva- Ioana Miscoi ? Membru de rezervaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentIn cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM, atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in copielegalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cuoriginalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare in conditiile O.G. nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, conform careia pot organiza cursuri de calificare in ocupatia Lucrator in alimentatie, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampilaPersoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident- in traducere autorizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globaleOfertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anicel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Bilantul contabil prescurtat pe ultimul an financiarAngajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiciPersoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art 181 lit.a , lit.c^1, lit. ddin Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani -, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor anexa copii dupa elementele relevante ale contractelor (denumire contract, denumire parti contractante, valoarecontract, durata contract), recomandari, certificari (daca este cazul).Ofertantii trebuie sa fi derulat sau sa aiba in derulare in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, unul sau mai multe contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 50.000 lei.Pentru contractele aflate in derulare se vor lua in calcul pentru indeplinirea cerintei minime de calificare numai partile din contract finalizate si receptionate de beneficiar.Informatii despre dotari specificeInformatii privind capacitatea profesionalaOfertantul va trebui sa prezinte urmatoarele: Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatsial cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, in originalInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, insotit de CV-uri, copii ?conform cu originalul? ale diplomelor si certificatelor. CV-urilevor fi completate conform modelului comun european.Prezentarea tuturor documentelorse va face in limba romana sau traducere autorizata.Declaratia initiala privind indeplinirea cerintelor de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
100
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 17:25