Achizitie publica - Contract de servicii de formare profesionala in meseria/ocupatia(conform celor 8 loturi)
Detaliu pentru invitatia numarul 347602
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347602/29.05.2013
Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala in meseria/ocupatia(conform celor 8 loturi)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca GiurgiuCod fiscal: 11358536, Adresa: sos.Bucuresti, bl.202/5D, sc.A, B, C, parter si mezanin, Giurgiu, Telefon: +40 0246230606, Fax: +40 0246230606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Italiana, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala in meseria/ocupatia(conform celor 8 loturi)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de formare profesionala in meseria/ocupatia( conform celor 8 loturi)
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie pentru lotul/loturile ofertate in cuantum de 1% din valoarea estimata a lotului/loturilor : Lot 1 (agent comercial) = 112 lei/Lot 2(lucrator in hotel)=77lei/Lot 3(contabil) =112 lei/Lot 4(ingrijitor la domiciliu)=266 lei/ Lot 5(inspector/ referent resurse umane)=112 lei/ Lot 6(peisagist floricultor)=77 lei/Lot 7(receptioner hotel)=56 lei/Lot 8(stivuitorist)=224lei.Total lot 1+ lot 2+lot 3+...+lot 8= 1036 lei- Forma de constituire a garantiei de participare va fi: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari( se completeaza conform formularului 11);b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, contRO42TREZ3215005XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Giurgiu;c) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii pana la data deschiderii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Garantia pentru participare la licitatie va fi restituita conf. art. 88 din H.G. 925/2006(se completeaza formular 13).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: i. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, (Formular 1), se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul;ii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2), se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul;iii. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3);iv. Certificat de participare cu oferta independenta (Formular 4);v. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 privind conflictul de interese(Formular 5) ? se va prezenta si de catre subcontractant/ tertul sustinator daca este cazul;Lista persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Iorga Adriana Adina ? director executivComisia de evaluareDinu Daniel Augustin ? presedinteComan Doina ? membruBerbenciuc Adriana ? membruEnescu Fica - membruOlea Tudorita?secretarvi. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ ? teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social, care sa ateste ca acesta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile .vii. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Ofertantul/candidatul nu trebuie sa inregistreze datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Documentele se vor atasa in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si trebuie semnate de reprezentantul imputernicit al Ofertantului, asa cum este acesta identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile din tara in care este acesta stabilit.Pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui Ofertant, Autoritatea Contractanta poate solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci acesta va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si domeniile de activitate) Ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: i. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, sauorice alt document echivalent. Prin acesta ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca desfasoara activitati autorizate in domenii de activitatece sunt in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura.ii. Autorizatie eliberata de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala, in termen de valabilitate, pentru fiecarelot/meserie/ocupatie ofertata.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Documentele se depun sub urmatoarea forma : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala aferenta ultimelor 3 exercitii financiare (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani. Sistem de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Descrierea furnizorului si experienta
5
Descriere: 1.Experienta anterioara specifica in organizarea programului de formare profesionala evaluat, Prezinta programele organizate in meseria respectiva, Recomandari-3 puncte. 2.Participari la alte programe de formare profesionala, Lista programe organizate-2 puncte
Resurse umane
10
Descriere: Descriere: 1.Structura personal (numar adecvat, relevanta specializarilor, defalcare pe teorie / practica). Prezentarea persoanelor implicate atat la teorie cat si la practica-5 puncte. 2.Experienta personalului propriu si colaboratori ca lector, CV, diplome, certificate-5 puncte
Resurse materiale
10
Descriere: 1.Spatiu in localitatea tinta si disponibilitatea organizarii de cursuri in alte localitati( Bolintin Vale si Mihailesti). Dovada detinerii sub orice forma a spatiului necesar derularii cursului -4 puncte. 2.Spatii adecvate, Se va avea in vedere suprafata, cai de acces, utilitati-2 puncte. 3.Dotare cu echipamente si mobilier necesar furnizarii serviciilor, Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei mobilierului si a echipamentului -4 puncte
Contracte cu potentiali angajatori sau disponibilitatea furnizorului de a intermedia incadrarea in munca a absolventilorcursului
15
Descriere: Sa prezinte contracte cu potentiali angajatori-15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 11:32