Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de formare profesionala Ingrijitoare batrani la domiciliu ? cod nomenclator ? 5133.1.2


Detaliu pentru invitatia numarul 327975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arad
Numar invitatie: 327975/25.05.2012
Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala Ingrijitoare batrani la domiciliu ? cod nomenclator ? 5133.1.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca AradCod fiscal: 11376249, Adresa: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Telefon: 0257-211791, Fax: 0257-211230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Romania, cod postal: 310181, telefon: +40 257211791, fax: +40 257211230, persoana de contact: Liliana Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Arad, Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Romania, et. II, cam.8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de formare profesionala Ingrijitoare batrani la domiciliu ? cod nomenclator ? 5133.1.2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de formare profesionala (cod CPV ?80530000-8), ce constau in cursuri in meseria de Ingrijitoare batrani la domiciliu ? cod nomenclator ? 5133.1.2
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA :140 lei;Perioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara;
- in numerar prin depunere la casieria AJOFM ARAD sau- prin ordin de plata in cont RO17TREZ0215005XXX006648 deschis la Trezoreria Arad;Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior, va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in valoare de 3% din valoarea estimata a contractului fara TVA :420 leiGarantia de buna executie se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara- in numerar prin depunere la casieria AJOFM ARAD sau- prin ordin de plata in cont RO17TREZ0215005XXX006648 deschis la Trezoreria Arad.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: se va completa Formular nr. 12BSe vor prezenta si urmatoarelor documente: 1. 1. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.2. 3. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 si 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Se va completa Formularul nr.12 C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare in conditiile O.G. nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, conform careia pot organiza cursuri de calificare in ocupatia Ingrijitoare batrani la domiciliu, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul AJOFM Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer