Achizitie publica - Contract de servicii de informare si consiliere profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 345791
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345791/24.04.2013
Denumire contract: Contract de servicii de informare si consiliere profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca SuceavaCod fiscal: 7588430, Adresa: Suceava Str Tudor Vladimirescu FN, Suceava, Telefon: +40 0230523279, Fax: +40 0230530128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava Str. Tudor Vladimirescu FN, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 0230523279, fax: +40 0230530128, persoana de contact: Condratov Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Suceava, str Tudor Vladimirescu, Fn, etaj 1, sala 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de informare si consiliere profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de informare si consiliere profesionala pentru minim 1450 clienti (din care minim 10% vor fi din randul clientilor care apartin grupurilor dezavantajate pe piata muncii: someri de lunga durata, persoane de etnie roma, persoane cu dizabilitati, persoane eliberate din detentie, victime ale traficului de persoane, tineri care au parasit sistemul de protectie al copilului);
- minim 10% din persoanele asistate se vorincadra in munca ca urmare a serviciilor de informare si consiliere profesionala oferite;
- minim 20% din persoanele asistate vor primi recomandarea de a urma un curs de formare profesionala;Optiuni: Conform art.6 alin. (3) din H.G.R. nr. 925/2006 contractul de servicii are caracter de regularitate.
II.1.6) CPV: 85312300-2 - Servicii de orientare si de consultanta profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 500 - 239, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3225 lei. Cursul de referinta leu/euro este de 4, 1930 lei pentru un euro la cursul inforeuro din luna aprilie 2013.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia departicipare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: -a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmariiacestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO96TREZ5515005XXX000150, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244512. -a unei sume de bani in numerar. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1612, 90 lei in conformitatecu prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Formular A din Documentatia de atribuire ? Sectiunea ? Formulare;Cerinta nr. 2Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular B din Documentatia de atribuire - Sectiunea - Formulare, la care se vor anexa: Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formular C Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire - Sectiunea ? Formulare.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseOfertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular D din sectiunea - Formulare).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant/tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate la Sectiunea VI: Informatii Suplimentare, cap.VI.3 din prezenta fisa de date.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 5Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (Formular E din Sectiunea ? Formulare); Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificatul de inregistrare ? in copie.Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie)Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind asocierea., Cerinta nr. 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 3O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr 4O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr 5Declaratie pe proprie raspundere privind studiile, pregatirea profesioanala si calificarea personalului responsabil in indeplinirea contractului de serviciiSe va prezentalista personalului implicat in furnizarea serviciilor de informare si consiliere profesionala: 1. se va declara persoana cheie responsabila cu urmarirea si indeplinirea contractului ? persoana ce va semna Rapoartele intermediare si raportul final: 2. se va prezenta personalul de specialitate direct implicat in furnizarea serviciilor consilieri de orientare profesionala cu pregatire de specialitate ? studii universitare de psihologie, pedagogie, drept, asistenta sociala, sociologie sau alte tipuri de studii superioare de lunga durata cu perfectionare in domeniu - conform prevederilor HG 277/2002.Pentrupersonalul de specialitate se vor completa urmatoarele documente: a) CV Europass din care sa rezulte ca a desfasurat in ultimul an (2012) activitati de informare si consiliere profesionala - Formular G2b) Actele de studii cu pregatirea de specialitate - studii universitare de psihologie, pedagogie, drept, asistenta sociala, sociologie sau alte tipuri de studii superioare de lunga durata cu perfectionare in domeniuc)Copie a contractelor de munca(a conventiilor)incheiate cu furnizorul de servicii sau acordul cu privire la prestarea serviciilor pentru personalul implicatcarenu are contract de munca incheiat.3. personalul auxiliar , minim 1 persoana, ? pentru activitate de secretariat, tinere evidente, intocmire/editare Rapoarte, activitati contabile., Cerinta nr. 6Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Resurse minime obligatorii: -Detinere spatiu adecvat (propriu sau inchiriat) ?in judetul Suceava, prezentare locatie si adresa.- Imprimante si calculatoare, Copiatoare, Dotari mobilier de birou ? la locul de desfasurare al activitatii pentru acest contract.Se va prezenta o copie de pe actul de proprietate sau de inchiriere a spatiului/ spatiilor unde se va desfasura activitatea de informare si consiliereAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a viziona locatia indicata in vederea stabilirii conformitatii celor declarate. Dotarile cu echipamente informatice si mobilier de birou se vor gasi in spatiul unde se va desfasura activitatea de informare si consiliere.Ofertantul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind acceptul de vizionare a locatiei de desfasurare a activitatii pentru reprezentantii imputerniciti ai Beneficiarului conform cu prevederile OUG 34/2006 - Art. 189.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 09:14