Achizitie publica - Contract de servicii de intocmire studii de fezabilitate
Detaliu pentru invitatia numarul 331418
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331418/10.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii de intocmire studii de fezabilitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROPORTUL SIBIU R.A.Cod fiscal: RO 2577146, Adresa: Sos Alba Iulia nr. 73, Sibiu, Telefon: 0269-253135, Fax: 0269-253131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Sibiu, Romania, cod postal: 550052, telefon: +40 269253135, fax: +40 269253131, persoana de contact: Birou Contracte, achizitii publice si investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de intocmire studii de fezabilitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de intocmire de studii de fezabilitate
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 485 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conf.Anexa B(reducere 50% pt.IMM, cf.art.16, al.2 din L.346/04); Valabilitate: 90 zile de la data limita a primirii ofertelor. Constititure: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original;cu OP, in ct.leiRO30RNCB0232017887690001 sau ct.euroRO35RNCB0232017887690008, swiftRNCBROBU(BCRSibiu, Balcescu).Ofertele neinsotite de GP vor fi respinse si returnate nedeschise. Autoritatea contr. are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand GP cand: retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind castigatoare; nu constitue GBE in perioada de valabilitate a ofertei, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind castigatoare, refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei; respingerea unei contestatii de CNSC, se retine din GP 1065 lei, cf.art278^1, OUG34/06.
Garantie de buna executie
10% din val. contr.fara TVA.Soc. care fac dovada ca se incadr. in cat. IMM-urilor, beneficiaza de red. cu 50% a ac. sume, conf. art. 16, alin. (2), din L.nr. 346/2004.Gar. de buna exec. se va constit. de catre ofertant printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., (in cazul scris. de gar. bancara se va respecta modelul din Sect. Formulare ? Form. 9). Gar.de buna executie se va constitui in maxim 2 zile de la data semnarii contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Formular 6 ? Sectiunea Formulare (original)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentare Formular 7 ? Sectiunea Formulare (original)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3)Certificat de atestare fiscalaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).4)Certificat de taxe si impozite localeCertificat de taxe si impozite locale din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentare Formular 13? Sectiunea Formulare (original)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin L. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original).Nota: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General: SAVA AugustinDirector Operational: VELICU GheorgheDirector Economic: CETEAN MarianaSef Serviciu Comercial: CIUCUR MirelaSef Serviciu Financiar contabilitate: AXENTE VioricaOficiul Juridic: DANILA AnitaSef Birou Contracte, achizitii publice si investitii: NISTOR MariaNota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla intr-unul dintre urmatoarele cazuri: a) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani;b) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din Romania sau din tara in care este stabilit;d) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;e) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;g) are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1) Pentru persoanele fizice/juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru persoanele fizice/juridice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in tara in care este rezitent (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate la punctul 1) trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.2) Ofertantii romani care participa la procedura trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru activitati de distributie echipamente pentru activitati aeroportuare la sol. Ofertantii externi trebuie sa fie acceptati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru activitati de distributie echipamente pentru activitati aeroportuare la sol, in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010. Se solicita certificatul de autorizare (documentul de acceptare) emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru activitati de distributie echipamente pentru activitati aeroportuare la sol, (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Cursul mediu euro de referinta: Anul 2009:4, 2373 lei/1 euro; Anul 2010:4, 2099 lei/1 euro; Anul 2011:4, 2379 lei/1 euro., 2.Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., 2. Experienta similaraSe va depune in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? partile relevante ale cel putin 1 (unu) contract de servicii de intocmire de studii de fezabilitate, pentru lucrari de infrastructura aeroportuara;, 3.Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita de acordurile de subcontractare. 1. Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen predare studiu
10
Descriere: Componenta tehnica-se va exprima in zile(15 zile-60 zile), ofertele care sunt peste limita maxima vor fi considerate neconforme, iar cele sub limita minima nu vor fi punctate suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 14:46