Achizitie publica - contract de servicii de intretinere si reparatii
Detaliu pentru invitatia numarul 353248
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353248/30.08.2013
Denumire contract: contract de servicii de intretinere si reparatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: +40 239693868, Fax: +40 239693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Romania, cod postal: 810325, telefon: +40 239693868, fax: +40 239693868, persoana de contact: ing. Bunea Leonard-DA, ing. Boala Lucian -CS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Romania, cod postal: 810325, telefon: +40 239693868, fax: +40 239693868
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicii de intretinere si reparatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de servicii de intretinere si reparatii echipamente medicale de inalta performanta
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 539 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: Lot 1:8520 Lot 2:1289 Lot 3:629. Cursul valutar de referinta avut in vedere este din data de 23.07.2013, 1? = 4.4209 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863. In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatii In conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 si alin 2 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata/contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Autoritateacontractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractanta obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraDr. Naca Andreea - presedinte comisie de evaluare cu drept de votSef serviciu APCA -Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuireIng. Bunea Leonard -intocmire Documentatie de atribuire.Cons jur. Gegea Constanta - intocmire Documentatie de atribuireFiz. Rascanu Virginica ? intocmire Caiet de sarciniIng. Boala Lucian - intocmire Caiet de sarciniEc. Pascaru Eduard - membru de rezervaJr. Andronescxu Diana - membru de rezervad)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 12e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele solicitate vor trebui prezentate astfel: tertul sustinator are obligatia de a prezenta numai declaratiile privind neincadrarea inprev. art. 69^1, art. 180, 181 lit. a), c1) si d), in timp ce in cazul subcontractantilor este obligatorie prezentarea numai a declaratiei privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta conform careia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul saulegal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentruconformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, in temeiul Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale3.Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear, eliberata in temeiul art. 8 din Legea nr. 111/1996 privinddesfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare, republicata cu modificarile ulterioare, cu respectarea Normelor fundamentale de securitateradiologica si a Reglementarilor republicane de securitatenucleara si a Reglementarilor republicane de securitate nucleara;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 6, care sa cuprinda si cifra de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Bilant contabil anual la 31 decembrie 2012, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta ofotocopie dupa acest documentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, care se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Daca documentele sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana2.Ofertantul va prezenta documente care probeaza/atesta/confirma capacitatea tehnica si calificarea personalului pentru servicii de intretinere/reparatie/asistenta tehnica/instruire/punere in functiune aechipamentelor ce fac obiectul contractului3.Certificate de absolvire de catre personalul tehnic de service al ofertantului a unor cursuri de specializare pentru echipamentele radiologice ce fac obiectul procedurii de achizitie publica de servicii; 1.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 12:30