Achizitie publica - Contract de servicii de leasing - vehicul de teren, in cadrul proiectului POSDRU/96/6.2/S/63444 "IMPREUNA PENTRU UN INCEPUT SIGUR!"
Detaliu pentru invitatia numarul 323995
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323995/11.04.2012
Denumire contract: Contract de servicii de leasing - vehicul de teren, in cadrul proiectului POSDRU/96/6.2/S/63444 "IMPREUNA PENTRU UN INCEPUT SIGUR!"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALACod fiscal: 22970653, Adresa: STRADA PIATA UNIRII NR.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0734222851;0264.563.050, Fax: 0264596030, INT 3052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA STEFAN OCTAVIAN IOSIF NR. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, telefon: +40 734222851/ +40 264563050, fax: +40 264599316, persoana de contact: AUREL MOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA, STRADA STEFAN OCTAVIAN IOSIF NR. 1-3, Cluj-Napoca, jud. CLUJ, cam. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de leasing - vehicul de teren, in cadrul proiectului POSDRU/96/6.2/S/63444 "IMPREUNA PENTRU UN INCEPUT SIGUR!"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere activitatea proiectului POSDRU/96/6.2/S/63444 "IMPREUNA PENTRU UN INCEPUT SIGUR!" care se deruleaza in perioada 1 aprilie 2011-31 martie 2014, echipa de proiect efectueaza deplasari in teren, motiv pentru care se impune achiztia a doua autoturisme in sistem leasing
II.1.6) CPV: 66114000-2 - Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este in suma de 4200 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv forma de constituire a garantiei de participare, acceptata de autoritatea contractanta, este: - instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de o societate de asigurari. Se va mentiona daca plata garantiei se face conditionat sau neconditionat. Scrisoarea de garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1. scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; 2. sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4. valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - virament in contul RO26TREZ21624680220XXXXX deschis la Trezoreria Cluj, titular DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA, cod fiscal 22970653; - plata in numerar la casieria Autoritatii contractante din str. ST.O.Iosif nr. 1-3 Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art. 33 alin. (3) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 5% din valoarea estimata fara TVA a contractului. Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, Formularul 2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica prin care se arata ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice/fizice straine-Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente.Formularul 4)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 5)?Certificat de participare cu oferta independentaFormularul 6) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Pentru persoanele juridice se vor prezenta urmatoarele documente conf. art. 5 din Ordinul 509/2012(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"): 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte: -ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz consortiu/asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Cerinta va fi considerata ca indeplinita daca certificatul este emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul consortiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii.Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta de catre ofertant/candidat autorizatiile de functionare necesare in vederea indeplinirii contractului.Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate.Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident si Autorizatia de functionare, in original, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2012 la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri a exercitiului financiar pentru ultimii 3 ani fiscali incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Informatii privindcapacitatea tehnica-Lista a principalelor serv. prest. in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prest., benefeficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati.-- Op ec trebuie sa dovedeasca ca a prestat, pana la termenul limita de depunere a ofertei, serv. similare, prin prezentarea a cel putin 1 (unu) contract, avand ca obiect prest. de serv. similare celor solicit. prin prezenta doc. de atr., a carui val., sa fie cel putin egala cu 210000 lei.Declaratii privind pers., asigurarea cu pers./organismul tehnic de spec. de care dispune sau al carui angajament de partic. a fost obtinut de catre candidat/ofertant, nr. si pregatirea, precum si pers. resp. direct de indeplinirea ctr. -Se solicita o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, garantia de participare 4200 RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 13:18