Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de Servicii de management tehnic si financiar al proiectului ?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil?orasul Avrig,Jud.Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 332006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Avrig (Primaria Avrig)
Numar invitatie: 332006/19.07.2012
Denumire contract: Contract de Servicii de management tehnic si financiar al proiectului?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil?orasul Avrig, Jud.Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Avrig (Primaria Avrig)Cod fiscal: 4241087, Adresa: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Telefon: +40 269523101, Fax: +40 269524401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, cod postal: 555200, telefon: +40 269523101, fax: +40 269524401, persoana de contact: Dan Grovu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al Orasului Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, cod postal: 555200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de Servicii de management tehnic si financiar al proiectului?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil?orasul Avrig, Jud.Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de Servicii de management tehnic si financiar al proiectului cu nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil?orasul Avrig, Judetul Sibiu.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 696 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Depunerea obligatorie.Cuantum: 11.000 lei(pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM); termen valabilitate: min.120 zile, termen cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei;posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Orasul Avrig: C.I.F 4241087, cont nr.RO97TREZ5815006XXX000023, Trez.orasului Avrig, jud.Sibiu. Constituire: a)instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari-document recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania.2) Cf.Formular nr.13-sectiunea II-?Formulare? (sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA;Conform Formularului nr.13, se va proceda la retinerea unei sume in conditiile art. 278.ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006;b)depunere de numerar la casieria AC;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie: 1.1.Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul), ce vor fi insotite de urmatoarele documente: - cazier fiscal al ofertantului (si al asociatilor acestuia), respectivsi al tertului sustinator(daca este cazul).- cazier judiciar al administratoruluiofertantului (si al administratorului asociatilor acestuia), respectivsi al administratorului tertului sustinator(daca este cazul).1.2.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.2.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului, respectiv neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006(completate cu prev.Ordinului nr.170/2012 art.2 priv.interpretarea art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006).Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: Primar-Klingeis Arnold Gunter ;Viceprimar-Fraticiu Gheorghe;Secretar-Grancea Mircea;Manager de proiect-Luca Doina;Director economic-Marginean Ioana;Responsabil achiz.publ.-Alecusan Dorina si Consilierii Locali: Fraticiu Gheorghe;Badila Costin;Cermonea Daniel Ioan;Stoica Gheorghe Daniel;Brana Emil Vasile;Grama Vasile Vilhelm;Klein Peter;Rastel Roland Udo;Florea Ramona Dorina;Klingeis Leopold Alfred;David Adrian Dumitru;Cernea Nicolae;Gavrila Vasile;Sas Alexandru;Sopa Andrei Mircea;Constantinescu Mircea;Lazaroaie Lazar Teodor.Nota: a.Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).b.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).c.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.d. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.e. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.f.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: Cerinta 1Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?, valabil la data depuneri ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit . In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat .Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Ofertantul clasat pe primul. inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezultecompetenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta/executa serviciile/lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni(Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bonitate/acces la resurse1)Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de servicii, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului in suma de 194.000 lei, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pentru o perioada echivalenta a contractului de servicii de 6luni de zile, respectiv pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C., Cerinta nr.2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani.Prezentarea mediei cifrei de afaceri medie a ofertantului pentru ultimii 3 ani (se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti).Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.100.000 lei., Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul).In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ? SUSTINATOR ? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinere (Formular nr.16), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.3Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, de care dispune ofertantul sau al caror angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.-in original;Prin informatiile furnizate prin Declaratie si prin documentele-anexa prezentate atasat acesteia, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de : -1(un))Manager de proiect ?absolvent studii universitare(juridice sau economice)cu experienta profesionala min. 3 ani;
-1(un) Analist financiar- absolvent studii universitare(economist) sau tehnice(inginerie economica)-1 jurist- absolvent studii universitare(juridice)., Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al echipei manageriale in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii: Se va completa si depune, in original, Formularul 9? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, din Sectiunea Formulare. - Pentru fiecare subcontractant se va completa si depune, in original, un Formular cu -Informatii generale pentru fiecare subcontractant.Subcontractantul declarat in oferta de operatorul economic, va fi precizat si in Contractul de Lucrari ce va fi incheiat in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator.La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii., Cerinta nr.6Inf.in cazul asocierii op.economici pt. depunerea unei of.comune: Asocierea trebuie sa indepl.in mod cumulative cerintele priv. exper.gen.si sit.financiara.Form.de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de catre fiecare asociat.Oferta va include un Acord de Asociere care va indica: partea de implicare a fiecarui asociat;liderul asocerii, responsabil pentru contract, confirmat prin imputernicirile semnate de reprezentantii autorizati ai asociatilor.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Membrii asocierii vor fi persoane juridice inregistrate si isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului.AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asoc.nu isi indepl.atrib. fata de acestia.Ptr.indepl.cerintelor min. privind situatia economica, financiara si tehnica se vor lua in calcul resurs, Cerinta nr.7Informatii in cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR?in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?capacitatea tehnica si/sau profesionala?.Se vor completa(daca e cazul): -Declaratie angajamentprivind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului;Sau/si-Declaratie financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici(Formular nr.16), care se vor prezenta ca documente autentificate notarial.Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare., Cerinta nr.1.Experienta similara-Listaprincip. servicii similare exec.in ultimii 3 ani.Se vor prezenta max.2 contr.de servicii finaliz.in ultimii 3 ani , in domeniul obiectului contr., prin care se confirma prestarea serviciilorin valoare totala de minim 550.000 lei(exclusiv TVA), insotite de: a)prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv, prezentat drept?experienta similara?;b)certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indif.daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru contr.exprim.in euro, se va lua in calculla valutar mediu leu/euro comunicat de B.N.R.pentru anul resp.: anul2009:1euro=4, 2373RON;anul2010:1euro=4, 2099RON;anul 2011:1euro=4, 2379 RON.Nota: Numarul de ani(3 ani) solicitati in vederea demonstr.exper.simil.se va calcula prin raportare la data limita de depunere a of., Cerinta nr.2.Declaratie pe propria raspundere referitoare ladotarile tehnice(ex.echipamentele tehnice, logistice, licente, brevete, marci, etc.)de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;Pentru prestarea serviciilor-se solicita a se prezenta o lista cu dotarea tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de servicii, asfel: numar de unitati, caracteristici tehnice, agremente tehnice. Lista va cuprinde in mod obligatoriu, minim, urmatoarele: -3 unitati P.C.;
-licente PC corespunzatoare;
-aparatura de comunicatii(1 telefon/fax si acces comunicare e-mail);Existenta dotarilor tehnice si a mijloacelor de transport se va face prin prezentarea unor documente doveditoare (contract de achizitie, contract de inchiriere valabil pe perioada de prestare a serviciilor, certificate de inspectie, s.a.).Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de catre oferta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
ORGANIZAREA SI EXECUTIA CONTRACTULUI
60
Descriere: 2.1)Identificarea, descrierea si recomandarile de reducere/eliminare a riscurilor care pot afecta executia contractului.Calcul punctaj: oferta care prezinta, descrie numarul maxim de riscuri identificate in proiectul in cauzasi emite recomandarile aferente ( NIR max)i se va acorda punctaj maxim=60 pct.formula: X2.1 =(NIRn / NIR max) x 60.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP on-line, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer