Achizitie publica - Contract de servicii de proiectare- elaborare documentatie tehnico-economica in faza de proiect tehnic si detalii de executie aferent proiectului "Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica si 4 Locuinte Protejate"
Detaliu pentru invitatia numarul 323114
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323114/30.03.2012
Denumire contract: Contract de servicii de proiectare- elaborare documentatie tehnico-economica in faza de proiect tehnic si detalii de executie aferent proiectului "Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica si 4 Locuinte Protejate"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Romania, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830, fax: +40 261768830, persoana de contact: Pop Marcela, Radu Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr. 18, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de proiectare- elaborare documentatie tehnico-economica in faza de proiect tehnic si detalii de executie aferent proiectului "Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica si 4 Locuinte Protejate"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de proiectare privind elaborarea documentatiei tehnico-economice in faza de proiect tehnic si detalii de executie aferent proiectului? CENTRU DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA ? si?4 (PATRU) LOCUINTE PROTEJATEin localitatea Carei? finantat din imprumutul BIRD si bugetul de stat , conform Acordului de imprumut ratificat prin Legea nr.40/2007, pentru finantarea Proiectului privind Incluziunea Sociala prin Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Contract de finantare nr.1/20.02.2012Se vor presta servicii de proiectare pentru 2 loturi astfel: Lot 1: Servicii de intocmire proiect tehnic cu detalii de executie pentruCentrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica.Lot 2: Servicii de intocmire proiect tehnic cu detalii de executie pentru 4 Locuinte Protejate
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 823.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1- 1595, 05 lei, Lot 2- 301, 41 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezinta obligatoriu, in original;
-virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractante.Cod fiscal autoritate contractanta15418983.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvolatrii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata i se va retine conform art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, dupa cum urmeaza: 797, 52 lei (lotul 1)
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform formularului nr.12 din Sectiunea FormulareDocumentul care atesta constituirea garantiei de buna executie va deveni anexa a contractului de servicii.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul Declaratie privind eligibilitatea- formular nr.2;Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.4Cerinta nr.3: Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statModalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.4Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor localeModalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.5Cerinta nr.6: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.6Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Bartos Vartolomeu-director general, Pop Marcela-director gen.adj.economic, Radu Calina- sef birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- sef birou juridic, Gorgan Adriana- sef serviciu contabilitate, administrativ, patrimoniuOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.7Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.7 din sectiunea FormulareNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularele solicitate (din sectiunea formulare) se vor depune in originalToate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestoraPersoane fizice/juridice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii.sustinator/sustinatori.NotaIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani pe fiecare lot, cel putin egala cu valorile urmatoare: Lot 1=155000 lei; Lot 2=30000 leiIn cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre val min solicit pentru loturile pentru care oferteaza.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Exp.similaraOf.va prez.o lista a princip. serv.prest. in ultimii 3 ani, cont.valori, per.de prestare, benefic, indif.daca ac.sunt aut.contract.sau clienti privati.Of.treb.sa faca dov.ca a prestat in ultimii 3 ani de la data depun.of.unul sau mai multe servicii simil.de proiect., in val.cumulata de 79750 lei fara TVA (lot 1) si in val.cumulata de 15000 lei fara TVA (lot 2)Cerinta nr 2: Acces la resurseOf.va trebui sa dispuna de resursele umane consid.de Aut.contract.ca fiind strict necesare indepl.in bune cond.a contract. (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl.contractului): - 1 specialist in proiect.cladirilor- arhitect cu exp.profes.de min. 5 ani- 1 ing. proiectant de rezistenta/structuri: structurist cu exp. profes.de min. 5 ani;
- 1 ing.instal.sanitare si termice, absolv. al unei facult de profil, cu exp profes.de min.5 ani;
- 1 ing.instalatii electrice, absolv al unei facult de profil, cu exp.profes.min 5 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:18