Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului


Detaliu pentru invitatia numarul 287151
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4244512
Adresa: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava
Telefon: 0230-210148 int.149
Fax: 0230-222.839;0230-551.735
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71420000-8 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?Infiintare parc agrement la intersectia Bulevardului 1 Decembrie 1918 cu Calea Obcinelor in municipiul Suceava, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.04.2011 15:21
Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36, secretariat, cam. P05
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 56, 452 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratieeligibilitatea; 2.Declaratie art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;3.Certificat M.F.P;4. Certificat Primarie; 5. Per straine vor prezenta document pentru dovedirea eligibilitatii; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69?1;8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 9.Certificat constatator emis de ORC; Autorizatie de functionare/ altele echivalente; 10.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare;11.Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani;12.Experienta similara;13.Informatii privind resursele umane si structura managementului;14.Informatii privind subcontractantii; 15. Informatii privind asocierea; 16.Standarde de asigurare a calitatii; 17.Standarde de protectie a mediului; 18.Standarde pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare.În vederea participarii la procedura de achizitie publica, ofertantul va depune o garantie de participare în valoare de1100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer