Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de proiectare si dezvoltare portal Internet in cadrul Proiectului ISYS MIS-ETC Code:792


Detaliu pentru invitatia numarul 331259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA PLANTELOR BUCURESTI
Numar invitatie: 331259/05.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii de proiectare si dezvoltare portal Internet in cadrul ProiectuluiISYS MIS-ETC Code: 792
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA PLANTELOR BUCURESTICod fiscal: RO 14785469, Adresa: Bd.Ion Ionescu de la Brad, Nr. 8, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 013813, Bucuresti, Telefon: 0727560128, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Ion Ionescu de la Brad, Nr. 8, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 013813, telefon: +40 212693231, fax: +40 212693239
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd.Ion Ionescu de la Brad, Nr. 8, Sectorul 1, Bucuresti - Biblioteca (etaj 1, camera 73)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de proiectare si dezvoltare portal Internet in cadrul ProiectuluiISYS MIS-ETC Code: 792
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul proiectului, va fi creat si dezvoltat un portal de Internet, in limbile romana, engleza si bulgara, in scop de informare, educare si promovare a fermierilor (atat persoane fizice, cat si companii, cu drepturi egale) din regiunea transfrontaliera Dobrogea. In cadrul serviciilor prestate, este inclus si web-hosting. Vor fi postate texte, foto, sunet si video privind domeniul agricol pentru zona Dobrogea.Caracteristicile tehnice precum si activitatile obligatorii privind proiectarea si dezvoltarea portalului de internet sunt descrise detaliat in sectiunea C3 a Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 246.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000 lei.Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare - conform art. 86 alin. 1 si alin. 5 din HG 925/2006: - Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (Formular 20)- prin depunerea la casieria de la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata/file CEC (ORIGINALUL) in contul IBAN RON: RO52 BACX 0000 0006 1391 5000 deschis la Unicredit Tiriac Bank, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.- in numerar la casieria de la sediul autoritatii contractante.Conform prevederilor art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular 16)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 692, 46 lei din garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006) - completare Formular 3.NOTA 1: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa depuna acest document.NOTA 2: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.NOTA 3: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala, invocand sustinerea unui tert, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG 34/2006.NOTA 4: Pentru persoane juridice straine, se va prezenta orice document considerat edificator, in acest sens, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit (de ex: certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente).In cazul in care exista incertitudini privind situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii de la autoritatile competente care emit documentele de natura celor mai sus precizate. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus prevazute sau aceste documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, se va accepta o declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica. Documentele vor fi transmise in limba statului emitent, insotite de o traducere legalizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in oricare forma: original, copie legalizata, copie conforma cu originalul, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic si stampilata.Cerinta 2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare Formular 4NOTA 1: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa depuna acest document.NOTA 2: Incadrarea in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.NOTA 3: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala, invocand sustinerea unui tert, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 alin. a, c^1 si d din OUG 34/2006.NOTA 4: In privinta persoanelor juridice straine, se vor prezenta documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine/unde este stabilit (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) din care sa rezulte inregistrarea in statul respectiv si indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, a impozitelor si a contributiilor catre buget. Documentele vor fi transmise in limba statului emitent, insotite de o traducere legalizata in limba romana.Aceste documente se vor prezenta in oricare forma: original, copie legalizata, copie conforma cu originalul, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic si stampilata.Cerinta 3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si bugetul local, emise in concordanta cu dispozitiile Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG 92/2003 republicata privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare: - certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat- certificat de sarcini fiscale emis de compartimentul Taxe si Impozite Locale al Administratiei publice locale pe raza careia se afla punctul de lucru implicat in derularea contractului, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice localeNOTA 1: Aceste documente se vor prezenta in oricare forma: original, copie legalizata, copie conforma cu originalul, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic si stampilata.NOTA 2: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in sensul ca nu are datorii scadente pana la acel moment.NOTA 3: Aceleasi mentiuni ca la Cerinta 2 pentru persoanele juridice straine.NOTA 4: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura respectarii conditiilor impuse pentru operarea facilitatii, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care s-a depus oferta.Cerinta 4. declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 5Cerinta 5. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare Formular 6Cerinta 6. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formular 7NOTA 1: Aceasta declaratie va fi completata si de eventualii subcontractanti si/sau terti sustinatori (daca este cazul).NOTA 2: Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin Horia ILIESCU ? Director de Proiect/Director Autoritate ContractantaDragomira GHEORGHITA ? Manager financiar Proiect/Director EconomicCarmen MINCEA ? Cercetator - Expert Proiect, membru in Comisia de evaluareSonica Drosu ? Cercetator - Secretar stiintific Proiect, membru in Comisia de evaluareViorel FATU ? Cercetator - Expert Proiect, membru in Comisia de evaluareValentin ZAMFIROPOL ? membru in Comisia de evaluareMaria DINU ? membru in Comisia de evaluareCorina DICU ? consultant juridic, expert extern in Comisia de evaluare cerinta 1. certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiNOTA 1: Din acest document trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice, precum si obiectul de activitate al operatorului economic/asociati/actionari/administratori. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.NOTA 2: Acest document se va prezenta in oricare forma: original, copie legalizata, copie conforma cu originalul, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic si stampilata. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata.NOTA 3: Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau o copie conforma cu originalul, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic si stampilata si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.NOTA 4: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte documentele mai sus precizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 2 - Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul), Cerinta 1 - Informatii generale si documente financiar contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii oferteiSe accepta si contracte care, la data depunerii ofertelor sunt in curs de derulare.Se solicita recomandari, copii ale partilor relevante din contractele prezentate ca experienta similara, procese verbale de receptie etc., Cerinta 2 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta 3 - Lista privind subcontractantii (daca este cazul), Cerinta 4 - Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul) Cerinta 1 - Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu seria de standardizareISO 9001:2008 sau echivalent, pentru serviciile care fac obiectul prezentei proceduri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer