Achizitie publica - contract de servicii de promovare a proiectului si consultanta in publicitate
Detaliu pentru invitatia numarul 303795
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO 4269126
Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara
Telefon: 0256200030
Fax: 0256293349
Denumire invitatie: contract de servicii de promovare a proiectului si consultanta in publicitate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341100-7 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -contract de servicii de promovare a proiectului si consultanta in publicitate
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 17.08.2011 08:13)
Data publicarii: 08.07.2011 11:59
Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: -PENITENCIARUL TIMISOARA STR.POPA SAPCA NR.7 , LOCALITATEA TIMISOARA
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -PENITENCIARUL TIMISOARA STR.POPA SAPCA NR.7, LOCALITATEA TIMISOARA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (FONDUL SOCIAL EUROPEAN)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 420, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale-declaratie privind calitatea de participant-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-fisa entitatii legale-fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani-lista personalului propus de ofertant pentru indeplinirea contractului de servicii si CV-urile-fisa experienta similara pentru servicii prestste in ultimii 3 ani-declaratie privind subcontractantii/asociatiiinformatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
-DIRECT DIN SEAP-DIRECT DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE-GARANTIE DE PARTICIPARE -8400 RON
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme