Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex


Detaliu pentru invitatia numarul 327792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 327792/25.05.2012
Denumire contract: Contract de servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, b-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Sector 3, cod postal: 032462, telefon: +40 213400270, fax: +40 213400270, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS(Registratura, parter, camera 15)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, b-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Sector 3, etaj 1, camera 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex din dotarea autoritatii contractante (aparatura electrocasnica), dupa cum urmeaza : instalatii de producere a frigului ( frigidere, congelatoare , combine si lazi frigorifice); masini de spalat; echipamente electrice din dotarea bucatariilor; televizoare si aparatura audio-video.Valoarea estimatafara TVA: intre 52.000lei si 78.000lei conform art.6 din HG nr.925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la data de 31.12.2012, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prin act aditional ce nu depaseste data de 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 520lei, respectiv 260lei pentru IMM-uri. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sectorului 3. Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIF autoritate contractanta ? 16762836.2. Instrument de garantare emisconform legii de o societatebancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M.Garantia de paticipare se va constitui numai in lei.In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, respectiv 2, 5% in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG nr.9252006Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitea - se completeaza formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 2;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formular 6;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. 170/2012 - se completeaza formular 4;( ordonator principal credite- primarLiviu Negoita; persoanele care detin functii deconducere/ decizie, aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in D.G.A.S.P.C. Sector 3 - director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana; inspector specialitate-Iulian Gabriel David; inspector specialitate-Cristian Opris). 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 zile inainte dedata deschiderii ofertelor) - se prezintacopie certificata "conform cu originalul".In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Informatii privind situatia economico-financiaraSituatiile financiare intocmite la 30.06.2011, sau dupa caz, informatiile financiare pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sint autoritati contractante sau clienti privati.Recomandari din partea beneficiarilor contractelor de servicii - minim o recomandare, Prezentarea de documente prin care sa confirme/probeze calificarea personalului propus pentru service., Informatii privind personalulOfertantul trebuie sa faca dovadaca asigura indeplinirea contractuluiprin personal atestat/certificat pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii a echipamentelor din toate locatiile autoritatii contractante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer