Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SIA ECHIPAMENTELOR CONEXE


Detaliu pentru invitatia numarul 354141
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV
Numar invitatie: 354141/26.09.2013
Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SIA ECHIPAMENTELOR CONEXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOVCod fiscal: 7661840, Adresa: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov, Telefon: 0268 411999, Fax: 0268 416411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov, Romania, cod postal: 500073, telefon: +40 0268411999, fax: +40 0268416411, persoana de contact: Janeta Soroiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV, STR. DR. VICTOR BABES, NR.27, BRASOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SIA ECHIPAMENTELOR CONEXE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI INSTALATIILOR CONEXE CONFORM CAIET SARCINI .VALOAREA ESTIMATA MINIMA DE 102419.36 LEI A INTERVALULUI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI ESTIMATA PANA LA 31.12.2013 (IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE)IAR VALOAREA MAXIMA DE 122903.24 LEI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI.Optiuni: PREV. ART6 DIN HG 925/2006. VAL. MINIMA 102419.36.00 REPREZ. VAL.ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 419.36 - 122, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In conformitate cu dispozitiile ART.86 din HG925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari. Cuantumul garantiei de participare este de 2 %din valoarea estimata, ( 2047.51lei, lot1= 64.51 lei, lot 2 =516.00 lei, lot3 = 1467.00lei) constituita in contulRO74TREZ 1315005XXX000160, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/alta valutava fi cel din data publicarii invitatiei de participare, la cursul stabilit de BNR
Garantie de buna executie
Conf. prevederi art.90, alin(1)din hg925/2006 cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara tva si se va constitui printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in situatiile prevazute in art.180/OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul F2 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) ?completat conform Formulr F1 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata completata in conformitate cu Formularul F3 din sectiunea formulare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4)Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate , pensii, somaj)-eliberat de DGFPCFS, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata) .5)Certificat privind plata taxleor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , certificatul fiscal prin care se arata ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorin original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)6)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006 completata conform Formularului F5 din sectiunea formulare. Persoanele care semneaza , aproba documentele aferente procedurii sunt: Manager interimar dr. Stelea Liviu, dir. Economic ec. Szabo Corina, director tehnic ing.Sisman Nicolae, director medical dr. Piroska Magdalena, asistent sef Soncuteanu Gabriela.Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: ING.Sisman Nicolae , consilier juridic Zsigmund David, ec. Soroiu Janeta, ing.Andronache Catalin, ing.Popescu Ovidiu.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constator- in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis de ORC din care sa rezulte : --domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii : -Pentru persoane juridice straine : -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).SE VA PREZENTA AUTORIZATIA TEHNICA ELIBERATA DE RAR.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilSe va prezenta bilantulcontabil vizat si inregistrat de organele competente in copie conform cu originalul aferent anului 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: OFERTANTUL DISPUNE DE: stand de testare frane 4x4 si amortizoare- stand reglat geometrie directie- stand noxe- analizor gaze- aparat sudura autogen- aparat sudura electric cu gaz protector- elevatoare auto-minim 6 buc- cabina de vopsit inchisa- truse scule- echipament diagnoza computerizata, -OPERATORUL DISPUNE DE EXISTENTA COMPARTIMENTULUI MECANIC , ELECTRIC TINICHIGERIE, CU PERSONAL CALIFICAT ADECVAT DOVEDITE PRIN EXISTENTA CAPACITATII DE INTEVENTIE MOBILA SI TRACTARE NONSTOP-CAPACITATEA DE ACCES IN SERVICE A MINIM 6 AUTOSPECIALE CONCOMITENT ALE AUTORITATII CONTRACTANTE DOVEDITE PRIN NUMARUL DE POSTURI DE LUCRU(STAND DE LUCRU INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL /ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE CANDIDATUL /OFERTANTUL-CAPACITATEA DE ACCES A AUTOSANITARELOR DE 3.5TSI 3500M INALTIME, STANDURI DE VERIFICARE SI TESTARE .-LINIE ITP.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificat de calitate ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer